Ad|oS Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 God idè det der. Kan vel faktisk også bruke slik plast man har over maten hvis bilen bare er ren nok når man legger den på Bare den ikke smelter hehe
M3 Yngve Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 Ser du skal på sommertreffet med bil,, hvordan skal du gjør det med skilt på bil,, kjør du med prøveskilt? har forstått det sånn at man får bare ett prøveskilt på innport biler som ikke er momset inn i norge? Blir prøve skilt, bilen min er da momset inn. Må betale moms før du for hentet bilen, bår den kommer fra Usa. Kan ikke nekte deg prøve skilter, så lenge du ikke leier altfor mye. Har til gang på stål prøve skilter også jeg.
M3 Yngve Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 Rå bil og bra kjøring! Så et klipp fra Våler, gode ting En tanke: Hva med å legge gjennomsiktig vinyl, eller bokplast rundt hjulbuene bak for å beskytte lakken? Fra driftestuk til photoshoot på 5,3 sek? Feks. noe sånnt Jo har tenkt tanken, for se hva det bli til. Ble ikke mye riper nå. Kommer bilde av bilen senre, med scoopmontert og fin i lakken igjen.
MikaelR Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Va nettopp å henta prøveskilt på biltilsynet til min bil,, der fikk æ hør at man ikke har lov til å bruk prøveskilt på grunn av at forsikringa gjeld ikke på bane... lura mæ til med å si at æ skal på utstilling den eneste lovlige måten å kjør på bane uten å ha vanlige skilt er å ha svarte skilt... biltilsynet har oppe er tverre å vanskelig
M3 Yngve Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 Va nettopp å henta prøveskilt på biltilsynet til min bil,, der fikk æ hør at man ikke har lov til å bruk prøveskilt på grunn av at forsikringa gjeld ikke på bane... lura mæ til med å si at æ skal på utstilling den eneste lovlige måten å kjør på bane uten å ha vanlige skilt er å ha svarte skilt... biltilsynet har oppe er tverre å vanskelig Ja kan nok være vanskelig noen steder at de skriver prøving på bane. Er jo lite sannsynelig at forsikringa må brukes på bane. Er bare om det blir person skade på noen. Bilene må man stå for selv. For låne meg noen stål skilter jeg.
336mik Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Arrangøren er vel også forsikret mot skade på folk. Evt engangs lisens skal jo inneholde forsikring.
vetu03 Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Blir prøve skilt, bilen min er da momset inn. Må betale moms før du for hentet bilen, bår den kommer fra Usa. Kan ikke nekte deg prøve skilter, så lenge du ikke leier altfor mye. Har til gang på stål prøve skilter også jeg. Tror du skal leie prøveskilt ganske mange ganger før de begynner å nekte deg det ja... Har en kammerat som leier prøveskilt omtrent hver helg på m5n sin, og han har ikke blitt nektet det enda hvertfall.
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 *sikle* sava, var jo rå lyd i den da! røyk godt også
M3 Yngve Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Da har jeg vært å kjørt 2 runde i Powerdrift serien på Gardermoen. Kjørte utenforbanen og traff en asfalt kant, ble en bøyd bunn del på coiloversen, så litt små bulker på fram skjermen og enda en felg er kast. Når vi begynte på konkuransjen, gikk det mye bedre. Kjørte inn til en 4 plass. ;,da uten clutch og brekk. Nå er gir kasse snart ute, og nytt sving hjul og clutch håper jeg på er på plass før helgen.
vetu03 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Uff da... Kjedelig det!! 4 var ikke værst;) Og blir nok sikkert bedre med" clutch" og brekk;) Begynner du å kjenne bilen å få flyt på den eller? Er nok kanskje en litt vannskelig bil å kjøre, men når du får skikkelig flyten på den tror jeg dette kan bli enormt bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå