M3 Yngve Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 hva har budsjettet på bilen vert? =) virker som om alt er gjort helt etter boka så og si Har ikke noe budsjett, men har jo fått en del spons, solgt mye som jeg ikke hadde bruk for. Så syns vel jeg har fått nye bil for det den har kostet. Men helt eksakt hva den har kostet meg vet jeg ikke, å deler det seff ikke her på forumet. Hvem bok du sikter etter vet jeg ikke, men har prøvd å lage en bil jeg kan ha det gøy med, uten å skru for mye. Nå er de fleste barne sykdommer borte. Så da håper jeg at det blir mye kjøre tid på div treff jeg skal delta på.
kilronan Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Hvem bok du sikter etter vet jeg ikke.. 100% OT, men sier du virkelig "hvem bok" i vanlig dagligtale?
bård Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Hvem bok du sikter etter vet jeg ikke.. 100% OT, men sier du virkelig "hvem bok" i vanlig dagligtale? Liteågjøre?
Spiritus Sancti Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Hvem bok du sikter etter vet jeg ikke.. 100% OT, men sier du virkelig "hvem bok" i vanlig dagligtale? Ja, sånn snakker vi her.. Hørt om dialekter og sånt mr. smartass?
Vegard1 Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Hvem bok du sikter etter vet jeg ikke.. 100% OT, men sier du virkelig "hvem bok" i vanlig dagligtale? Ja, sånn snakker vi her.. Hørt om dialekter og sånt mr. smartass? Sier "hvem bok" jeg å
D.C.V Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Poenget med kilronan sitt ubrukelige innlegg er nok at det skrives "hvilken bok".. Nok om det Hva betalte du for bilen i USA? Må si at den er blitt veldig spenstig
M3 Yngve Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 Poenget med kilronan sitt ubrukelige innlegg er nok at det skrives "hvilken bok"..Nok om det Hva betalte du for bilen i USA? Må si at den er blitt veldig spenstig He he, så mye greier av en skrive feil, mye av det fra meg. Koster fra ca 20 000 $ og oppover for M3 E46 fra Usa. Jeg fikk min noe rimligere, da den har vært en bak skade på den.
kilronan Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Hvem bok du sikter etter vet jeg ikke.. 100% OT, men sier du virkelig "hvem bok" i vanlig dagligtale? Ja, sånn snakker vi her.. Hørt om dialekter og sånt mr. smartass? Jeg stilte kun et ærlig spørsmål; ingen grunn til å bli eplekjekk.
sporck88 Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Hvem bok du sikter etter vet jeg ikke.. 100% OT, men sier du virkelig "hvem bok" i vanlig dagligtale? Ja, sånn snakker vi her.. Hørt om dialekter og sånt mr. smartass? Jeg stilte kun et ærlig spørsmål; ingen grunn til å bli eplekjekk. jeg snakker om manneboka! ; )
Spiritus Sancti Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Hvem bok du sikter etter vet jeg ikke.. 100% OT, men sier du virkelig "hvem bok" i vanlig dagligtale? Ja, sånn snakker vi her.. Hørt om dialekter og sånt mr. smartass? Jeg stilte kun et ærlig spørsmål; ingen grunn til å bli eplekjekk. Jeg tok denne etter det jeg skreiv, rå regna med at du skjønte at jeg kødda litt med deg.. Men nok ot i tråden til ylindgren nå
Johnsen Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Skal du opp til Mo i Rana ylindgren? Da får du virkelig prøvd kjærra!
MikaelR Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Må nesten gratuler med 1.plass i breisladd konkurans på sommertreffet,,,
Gunnar Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 Hvem bok du sikter etter vet jeg ikke.. 100% OT, men sier du virkelig "hvem bok" i vanlig dagligtale? Mange vestfoldinger sier det, ja. De sier også mellom når de mener gjennom! Den slet jeg mer med den første tiden som innflyttet vestfolding..
Skimmy Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 var sinnsykt artig å se på deg kjøre i helga, va mye røyk ut av dekkene ja:) og var bra du fikk fikset bærekula. jeg som kjørte den røde calibraen
e46diesel Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 Jeg var så heldig i hælga å få fikset ei brukt bærebru til lindgren, etter han kjørte sundt å som takk for hjelpen fikk jeg være med ut på banen å SKRENSE bort et sett dekk, FY FAN sei e bærre, denne mannen kan kjøre bil.. Har aldri før sett veien ut av side ruta mi uten at jeg har snurret men ikke med denne mannen bak rattet, helt sykt. Var de 3 råeste rundene jeg noen sinne kommer til å få på mo TUSEN TAKK Var ingen som laget mere røyk rundt banen en han.. Å gratulerer med 1 plass i breisladden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå