M3 Yngve Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg har fri fra jobben nå, så holder på 7-10 timer om dagen ca. Mest alene, men må ha litt hjelp noen ganger. Må bli ferdig før våren kommer vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 sinnsykt stilig.. jobber du i det tempoet her blir du jo omtrent ferdig før januaren er over ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Rått prosjekt Bilen blir rå i den fargekombinasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Hehe... oisann! Her går det unna. Ikke dårlig med såpass demontering etter bare ei uke. Gleder meg til å se bilen klar for detta virker lovende. Du sparer jo ikke akkurat på gromdelene Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Dæven, her går det unna.. 8 sider allerede og på så kort tid. Mange som følger med på dette spennende prosjektet her skjønner jeg. Har ikke akkurat sett så mye på den driftinga før(lei alle de japsegreiene), men nå skal jeg faktisk gjøre det jeg også. Får håpe du kommer til å gjøre det bra til vårs. Lykke til videre, stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Hei Yngve.. Tøft prosjekt, kor jobber du no sia du slutta på Rollsn? Mener Polly sa en gang at 300kg = 100hk. Mvh Vidar (Vingebil - på rollsn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryy Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Grom bil, mye gromme deler, generelt et gromt prosjekt! Bra tempo, morsomt å følge med når det går såpass unna Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Men lavere vekt har jo helt andre åpenbare fordeler i tillegg til bedre aksellerasjon. Altså kurvehastighet/veigrep. Toppfarten vil være den samme, det vil bare gå kortere tid å nå den Gir lavere vekt bedre veigrep? Gir lavere vekt større kurvehastighet? Jøss lærer visst noe nytt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Men lavere vekt har jo helt andre åpenbare fordeler i tillegg til bedre aksellerasjon. Altså kurvehastighet/veigrep. Toppfarten vil være den samme, det vil bare gå kortere tid å nå den Gir lavere vekt bedre veigrep? Gir lavere vekt større kurvehastighet? Jøss lærer visst noe nytt hver dag. Har vel kanskje noe med at det er mindre vekt som vil trykke deg rett fram i svingene. Detta har vel også et fancy navn, men jeg fulgte ikke så godt med i fysikktimene heller. Hadde det passa bedre om han hadde skrivd "gir muligheter for"? Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Men lavere vekt har jo helt andre åpenbare fordeler i tillegg til bedre aksellerasjon. Altså kurvehastighet/veigrep. Toppfarten vil være den samme, det vil bare gå kortere tid å nå den Gir lavere vekt bedre veigrep? Gir lavere vekt større kurvehastighet? Jøss lærer visst noe nytt hver dag. Dette er vel en bil d skal driftes en hel del med da, etter d jeg har forstått?.. Blir vel ikke så viktig med veigrep og slikt da vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hei Yngve..Tøft prosjekt, kor jobber du no sia du slutta på Rollsn? Mener Polly sa en gang at 300kg = 100hk. Mvh Vidar (Vingebil - på rollsn) Jobber for samme firma, mulig det er noe å gjøre oss dere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Tusen takk for meget hyggelige tilbake meldinger. Jeg skal gjøre mitt beste for å underholde meg selv og dere som ser på, å kan love at denne bilen skal bli brukt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Gir lavere vekt bedre veigrep? Gir lavere vekt større kurvehastighet? Jøss lærer visst noe nytt hver dag. Er du seriøs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 hvor i sandefjord er det du holder til egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 hvor i sandefjord er det du holder til egentlig? Legger ikke ut hvor bilen står her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå