Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg bestemt meg for å selge denne gode "M3" E30. Har ikke helt lyst, men planen er å selge leiligheten, spare alle penger jeg kan å kjøpe meg et sted med stor garasje/ verksted. Trenger løfte bukk og en del verktøy. Så for finne en E30 M3 en annen gang. Har jo en 316 E30 som skal få svi i vinter. Kan jo henne den får større motor den også. :D

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=94064

Skrevet

Har henta den "nye" 4 pukka sinter lamellen, levert bære armer til Petter Bøhn, PeeBee Motorsport, han som holder på med denne over gromme M3 E30en. Så er svinghjulet levert til dreing. :D

mm790bcyifcwzfehnuod.jpg

gon8u60jvb6lqds8aho0.jpg

ma1tyliqzxw8p0te7u8k.jpg

kai6mqghijrupon54qlr.jpg

wxspcntccy9irvrl9tq4.jpg

rrrky5a2rv8eenqm2gjj.jpg

gf6k6jehb28tl27ajqcj.jpg

hik9n672w7og650eub0l.jpg

qkmdjc5k7oe7n7xcstnh.jpg

ig6997l6xrihd4k2jj3t.jpg

Skrevet
Sinnsykt rå den hvite e30n, hvor mye hest er det planer om å hente ut av den da?

Snakk om ca 600. Skal kjøre med orginal innmat.

Skrevet
Sinnsykt rå den hvite e30n, hvor mye hest er det planer om å hente ut av den da?

Snakk om ca 600. Skal kjøre med orginal innmat.

Det var planen, men hadde han kjøpt Sm4 og skulle ha smidd innmat nå. Så snakka vel om godt over 1000hk. Skal være mest show bil. Skulle få lov til å prøve om den gikk breit. He he, ikke så lett kjørt kansje. Han har også en Ford Nachcar truck, med 720 suge hk. Blir å se på gatebiltreff til våren. :D

Skrevet
Høres og ser ut som en vill bilpark :shock:

Pen m3 Lindgren, både bil og kjøring faller sterkt i smak hos meg :wink:

Takker, lover enda bedre kjøring til neste år. Men en del nye "mods" så skal det holdes mye gass å gå sidelengs. :D

Skrevet
Høres og ser ut som en vill bilpark :shock:

Pen m3 Lindgren, både bil og kjøring faller sterkt i smak hos meg :wink:

Takker, lover enda bedre kjøring til neste år. Men en del nye "mods" så skal det holdes mye gass å gå sidelengs. :D

Høres bra ut! :D Skal følge med videre.

Skrevet

Mulig det blir M50B25 motor i den 316 E30 jeg har kjøpt. For se hva vi rekker. Mulig jeg kjøper en 525 fra Sverige en av dagene. Blir fin vinter bil da. Med sveise diff og 316 utvekksling, blir den sikkert morsom å kjøre. Så kan jeg ha den som reserve bil kansje. For bare prøve å holde kostnadene og div modds på lavt nivå. :D Kommer bilder når jeg har fått E30 hjem.

Skrevet

Fikk lov a jenta mi å ha M52B28 motoren på kjøkken gulvet, for bilde tagning. He he, ikke mange som gar hatt en motor på kjøkkenet til frøkna, tenker jeg.

6593xt8fv0fo5jb2n1wg.jpg

vqge2wppnguhhv7v0e2m.jpg

tfrx5yufmkvwgzn5k8i0.jpg

ietxrmcnsr11ghvr9361.jpg

sch0zrni481m065gfsgz.jpg

8vlcupzaf3nf2dpem95y.jpg

xeelfrxau0pg4vh2usdm.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...