Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Driver å hogger denne jævla kjipe E34. Skal ALRDIG ha E34. Faens møkka bil å skru på. Godt den blir hoggd, stygge er de også. Tror jaggu jeg får inn en E34 som jeg skal hogge om litt. Må være dum jeg som driver med disse bilen. :? Hyl ut om noen trenger noe deler.

He He... bra ingen andre liker disse gamle E34 trallene,blir bare mere deler på meg da..... får jeg samler jo på disse :)

Skrevet
Driver å hogger denne jævla kjipe E34. Skal ALRDIG ha E34. Faens møkka bil å skru på. Godt den blir hoggd, stygge er de også. Tror jaggu jeg får inn en E34 som jeg skal hogge om litt. Må være dum jeg som driver med disse bilen. :? Hyl ut om noen trenger noe deler.

He He... bra ingen andre liker disse gamle E34 trallene,blir bare mere deler på meg da..... får jeg samler jo på disse :)

Ja kom å kjøp noe da. Se under kjøp å salg. Men du har vel nok du. :D Har fått laget meg bære armer, så derfor du ikke har hørt noe fra meg. Kommer bilder her når de er ferdig. :D

Skrevet
Da har jeg handla 4 stk spacere som bygger om fra 4-100 til 5-120.

Er to delte, derfor går det.

Ta kontakt med Kim på www.e18dekksenter.no Koster 3000,-kr for 4 stk.

Bygger 35mm, så må nok valse litt. :D

E30 vinter bilen disse skal på. Med org M3 motorsport felger, de med mange eiker. Tror de blir lakka i en kobber gull farge. :D

M50in håper jeg er i før helga. :D Kjøpte 3.2 M3 grenrør til den motoren i ettermiddag. :D

42q0o911plgjjb0g83gj.jpg

v2gmjt6y3bpmmtm9gpkf.jpg

gru0b9lzxlrgrcx8rrf9.jpg

Antar att desse ikkje er lovlege? ;)

Skrevet

Ja kom å kjøp noe da. Se under kjøp å salg. Men du har vel nok du. :D Har fått laget meg bære armer, Kommer bilder her når de er ferdig. :D

He He... ja jeg har litt reserve deler som differ,motorer og gearkasser liggende ja... kjekt å ha! er bruene bygd ja,BRA! det blir bedre skal du se

Skrevet

hadde jeg sett disse spacerene tidligere hadde du sluppet å kjøpe felgene idag;)

tipper de hadde passet bra under m3 skermene mine

Skrevet
hadde jeg sett disse spacerene tidligere hadde du sluppet å kjøpe felgene idag;)

tipper de hadde passet bra under m3 skermene mine

He he, var bra det. :D

Skrevet

Har fått meg Recaro R8 stoler i dag, som jeg muligens skal ha i E30. Så kom M3 3.2 E36 grenrøra fra Bergen i dag. Håper på at M50 skal inn i løpet av neste uke. Mangler kun servo tannstang og E36 motorfester. :D

xv8pos3huqnwjlfg4aoo.jpg

rvjba9fncfrsz4k5sd0n.jpg

qcnp6n6u72mfvjhl5gjg.jpg

k36mcy9kfwxr55cgue16.jpg

Skrevet
Da har jeg fått info at M3 E46 er på vei fra New York. :D Skal bli gøy å få en til å skru litt på.

Har nemlig skrudd ut den M50 motoren av den møkka 525en. Ikke noe galt med bilen, men fytti for noe møkka bil å skru på. Gamle biler er noe dritt uansett å lage noe morsomt av. Så nå skal det ikke skrus noe på verken E30 eller E34 på noen dager. :D

Fikk også sendt avgårde "M3" 320 E30 i dag. Solgt til en hyggelig kar i Sogn. Han skal lage prosjekt tråd, som skal bli gøy å følge.

Ka dokke skal gjer med IS motoren da? :P

Bra tråd, btw :D

Skrevet

"Ka dokke skal gjer med IS motoren da? "

Er en 316, som er meget bra. Selges for kun kr 1000,- og uten svinghjul muligens. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...