Gunnar Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Du har ikke vurdert å lage en ny prosjekttråd?
Magnum 310 Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 "Ka dokke skal gjer med IS motoren da? "Er en 316, som er meget bra. Selges for kun kr 1000,- og uten svinghjul muligens. obs, var litt rask der, ja
M3 Yngve Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Du har ikke vurdert å lage en ny prosjekttråd? Nei det gidder jeg ikke. Er ikke noe prosjekt den E30en, blir jo bare motor, gir, stoler og div bytte. Men etter jula, når forhåpentlig E30 er oppe å går, blir Hulken prioritert.
vetu03 Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Grattis med noen bra film klipp i gatebil 2008 filmen da...
M3 Yngve Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Grattis med noen bra film klipp i gatebil 2008 filmen da... Tusen takk, har ikke fått bestilt den enda.
S.Nilsen Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Hvordan går den med M3en og ikke minst den E30 du holder på med ?gjort noe i det siste?tror du må legge ut noen bilder av den grønne lenge siden jeg har sett ett nytt bilde av den
M3 Yngve Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Hvordan går den med M3en og ikke minst den E30 du holder på med ?gjort noe i det siste?tror du må legge ut noen bilder av den grønne lenge siden jeg har sett ett nytt bilde av den Har altfor mye annet å styre med. Mye deler som selges om dagen, så jeg får råd til å kose meg til sommeren. M3 står å venter på svinghjul som er på balansering, nye bære armer, spindler som blir laget nye hull i og div småtteri som skal kjøpes inn. Hadde planer om at det skulle på hjula før jul, men tror kansje E30 er det. For håpe det ikke kommer mye i veien. Får jo også en M3 E46 til fra Usa, om ikke lenge. Den har jeg kansje solgt før jeg kommer hjem med den. Kommer bilder og div når det skjer noe med disse bilene mine.
KingB Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Nå må du ikke prioritere feil Yngve! Go' vogna må komme først vettu!! Snart er det jul og snart er det 2009 og om 4 måneder må alt være klart, for da er kjøringa i gang igjen! Våren kommer fortere enn du aner!
M3 Yngve Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Nå må du ikke prioritere feil Yngve! Go' vogna må komme først vettu!! Snart er det jul og snart er det 2009 og om 4 måneder må alt være klart, for da er kjøringa i gang igjen! Våren kommer fortere enn du aner! He he, jeg vet nok meget godt at om 4 mnd må alt være på stell. M3, når alle delene kommer på plass, er det en lang helg, så er den på hjula sine. Da er det bare lakk, ny mapping og sikkert en masse småtteri. Men den skal stå ny slipt å fin, når det spilles opp til dans på våren.
S.Nilsen Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Hvordan går den med M3en og ikke minst den E30 du holder på med ?gjort noe i det siste?tror du må legge ut noen bilder av den grønne lenge siden jeg har sett ett nytt bilde av den Har altfor mye annet å styre med. Mye deler som selges om dagen, så jeg får råd til å kose meg til sommeren. M3 står å venter på svinghjul som er på balansering, nye bære armer, spindler som blir laget nye hull i og div småtteri som skal kjøpes inn. Hadde planer om at det skulle på hjula før jul, men tror kansje E30 er det. For håpe det ikke kommer mye i veien. Får jo også en M3 E46 til fra Usa, om ikke lenge. Den har jeg kansje solgt før jeg kommer hjem med den. Kommer bilder og div når det skjer noe med disse bilene mine. Høres bra ut dette Følger med videre Husk og sende Pm viss det blir salg av E30..
jelpoole Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 høres bra ut ja, men det vinter prosjektet... det blir vel ikke veldig mye snø i hvalfangerbyn??? er vel mest is?
M3 Yngve Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 høres bra ut ja, men det vinter prosjektet... det blir vel ikke veldig mye snø i hvalfangerbyn??? er vel mest is? Ja mye is, men ikke langt opp i dalen her, så er det "silke" føret. Har ikke hatt E30 med M50, så tenkte jeg måtte ha en sånn. Ikke går den ned i verdi, om ikke jeg havner til skogs, eller treffer plutselig et tre.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 eller treffer plutselig et tre. Hahah, den der har jeg hørt om
M3 Yngve Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Da har E30 fått nesten motoren på plass. E36 servo tang stanga er på plass. M3 3.2 grenrøra er også på . Så planen er at bilen skal være på stell om ikke så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå