Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei,har du fått E30en til og gå skikkelig etter motor byttet?? :D

Er på sveising av grenrøra, så de ikke ligger på traversen. Har hatt den på diagnose, så tror nok det er problmet. Håper den blir klar i løpet av uka. :D

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjøpte med en E30 til i går. 87 2 dørs og seff uten luke. Har bare satt den på vent litt. Mulig det blir en super sliper av den. :D

Skrevet
Kjøpte med en E30 til i går. 87 2 dørs og seff uten luke. Har bare satt den på vent litt. Mulig det blir en super sliper av den. :D

Du må si hvem du har satt den på vent HOS også, stakars meg, vet du hvor mye jeg blir mobba av gamle familiemedlemmer som ikke veit hvor rått e30 er eller? De ser jo på grombilene som noen gamle vrak bare.. Haha

Skrevet

Hehe kult :D begynner og bli noen biler i ditt eie nå! :D kan du ikke selge den røde til meg da for en OK pris? :wink:

Skrevet

Du må si hvem du har satt den på vent HOS også, stakars meg, vet du hvor mye jeg blir mobba av gamle familiemedlemmer som ikke veit hvor rått e30 er eller? De ser jo på grombilene som noen gamle vrak bare.. Haha

Hehe har du plass spiritus og skru på verkstedet ditt nå? :wink:

Skrevet

He he, ja de skjønner jo ikke sånt dem. Din mor titta rart på bilen og meg i går. Greit med så god plass som det er rundt oss familien din. Får sette Hulken der, når den er ferdig til våren, da blir du ikke mobba så mye. Skal ha E30 lager oss deg nå vi. :D

Skrevet

Hehe kult :D begynner og bli noen biler i ditt eie nå! :D kan du ikke selge den røde til meg da for en OK pris? :wink:

Mye mulig den skal selges til våren, men også mulig den skal bli en sånn reserve bil til Hulken. For se hvordan den blir til slutt. Den har kosta meg mange timer i garsajen, så den skal ikke gis bort nei. :D

Skrevet
Er ukjent med ACR bana...veit mange sier den er den beste i forhold til f.eks Våler og Rudskogen,hva er forskjellene egentlig?

Mye lenger, går enda raskere enn Våler, store svinger der man kan ligge fult breit på 4 gir, kan kjøre kjempe mye fra 10-22. Så møter man mange kule mennesker, som ikke kommer til østlandet. Er bere over gromme de sommertreffa. Andbefales på det sterkeste. :D

Jepp :D gleder meg til treff i sommer!:):)

Du får slenge ut noe stemnings bilder av E30ene :D

Skrevet

Da har jeg fått skilter til E30en, bur til den. Kjøpte meg forstillings deler fra Z3M og fått spindlene til M3 tilbake etter at de har fått nye hull. :D

9u0kw9frv5bac72d8kdw.jpg

ch6gqaxfuz3msnqw5c1w.jpg

dcn0w2zcpq99tkelp67q.jpg

p7yokc86bgyonk13yowe.jpg

esj9dui27sfaiqabp3ph.jpg

s290l88gp8miplx745ln.jpg

3q7zacpkkn0iunrvvmth.jpg

Skrevet
Da blir du liggende enda breiere :wink:

Ja får da enda mere sving, så man kan ligge enda breiere og ikke snurre så mye. :D Blir litt reskere å ratte også. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...