JE Motorsport Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Hva kalles Den Hekkspoileren, eller hvem merke/type er den http://www.uucmotorwerks.com Den på denne bilen mener jeg er original Hartge spoiler, jeg har samme spoileren selv. Med 3-stegs justerbar flap Men som du sier har UUC en som er nesten helt lik...
maurtin Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 lurer pina det på om jeg skal gå over til oransje blinkers må min svarte coupe...
xnett Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 lurer pina det på om jeg skal gå over til oransje blinkers må min svarte coupe... Neeeei....
Springsteen Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 gjør det, på svarte biler kan det faktisk være veldig kledelig..
Haug Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 lurer pina det på om jeg skal gå over til oransje blinkers må min svarte coupe... Det syns jeg du skal gjøre!
Spiritus Sancti Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 lurer pina det på om jeg skal gå over til oransje blinkers må min svarte coupe... Jo, gjør det, det er rått!
John H Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Den er jævlig kul ja, perfekt e36! Kunne ikke sagt det bedre selv.. Perfekt stuk, fete felger, og ellers gjennomført look på bilen..! All honnør til eieren av den e36'en der altså! Ja, den er meget rå, men det er vel automote som har laget den hvis jeg ikke tar helt feil gutta kan lage noen gromme biler Ja bilen er meget rå Er jo automote som har satt på styling og hjul, Utenom UUC carbon vinga som er kommet på, carbon nyrer, emblemer og carbon i instrumenthus Og ja, bilen er tilsalgs som sikket flere har sett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå