EirikL Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Hva kalles Den Hekkspoileren, eller hvem merke/type er den http://www.uucmotorwerks.com Den på denne bilen mener jeg er original Hartge spoiler, jeg har samme spoileren selv. Med 3-stegs justerbar flap Men som du sier har UUC en som er nesten helt lik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Disse er jo ganske greie synes jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 lurer pina det på om jeg skal gå over til oransje blinkers må min svarte coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 lurer pina det på om jeg skal gå over til oransje blinkers må min svarte coupe... Neeeei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 gjør det, på svarte biler kan det faktisk være veldig kledelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 lurer pina det på om jeg skal gå over til oransje blinkers må min svarte coupe... Det syns jeg du skal gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 lurer pina det på om jeg skal gå over til oransje blinkers må min svarte coupe... Jo, gjør det, det er rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Noen til kule bilder/biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Den er jævlig kul ja, perfekt e36! Kunne ikke sagt det bedre selv.. Perfekt stuk, fete felger, og ellers gjennomført look på bilen..! All honnør til eieren av den e36'en der altså! Ja, den er meget rå, men det er vel automote som har laget den hvis jeg ikke tar helt feil gutta kan lage noen gromme biler Ja bilen er meget rå Er jo automote som har satt på styling og hjul, Utenom UUC carbon vinga som er kommet på, carbon nyrer, emblemer og carbon i instrumenthus Og ja, bilen er tilsalgs som sikket flere har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Hvem selger Denne Vingen? Type/Navn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 www.norvatio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 www.norvatio.no Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå