opt Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 DR_S er streng så back to bussines Hvilken leppe er dette? Gjetter på AC Schnitzer, men kan være en kopi seff. Koster 5700 for en org i carbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Kunne godt ha tenkt meg en slik leppe, da gt leppa bygger for langt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 http://img232.imageshack.us/my.php?image=bimmersbmwme1.jpg Kan ikke å legge inn bildet men det er av min cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 denne var littegranne småtøff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 denne var littegranne småtøff... Forelska jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Det ble noe annet. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Tips, skal du legge inn et bilde her, skriver du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 trenger ikke å skrive noenting jeg. Bare kopierer linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Min bil, men kan vel ikkje måle seg ned noe har inne! Sykt mange fin e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Syntes denne er fin jeg. Litt høy kanskje, hvis ikke det er bildene som lyver litt da... Men Clean og fin, pen i lakken. Ser velholdt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Syntes denne er fin jeg. Litt høy kanskje, hvis ikke det er bildene som lyver litt da... Men Clean og fin, pen i lakken. Ser velholdt ut. hahhahahahaah bare fordi du har skamsenket compacten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 40/30 er vel ikke skamsenk da... Men sånne diskusjoner tror jeg vi fortsetter på din eller min tråd. Dr. S er jo ikke kjent for å være veldig glad i OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Syntes denne er fin jeg. Litt høy kanskje, hvis ikke det er bildene som lyver litt da... Men Clean og fin, pen i lakken. Ser velholdt ut. Takker for det-- den er orginal høyde på bilen. Er litt mye kjerre veier her på bømlo og fartshuper der eg bur , så senking er vel ikkje så aktuelt , men kunne tenke meg å senke den litt. Kor mykje er passeligt? og kor mykje koster det ca med komplett senke sett.? er vel ikkje så bra å berre senke med fjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 så lenge demperene er gode, holder det med fjærer... 60/40 er alltid fint, men hvis du skal kjøre på kjerreveier holder det nok med 40/15 eller noe liknende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå