matser`n Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 får vell legge ut et bildet av min e36 å takk til Franzen som har tatt bilet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Denne har jeg veldig sansen for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Får vel legge ut av noen deilige e36 jeg også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Kaster meg på denne med bilder av min E36 (M3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Får vel legge ut av noen deilige e36 jeg også da Denne var vel ikke akkurat gjennomført? Passformen mellom skjermen og front fangeren var jo latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Passformen kan jo justeres løpet av 20min og frontfanger er jo ikke av verste slag så hadde ikke klaget om jeg kunne fått den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 får vell legge ut et bildet av min e36 å takk til Franzen som har tatt bilet. Hvilken M3 GT leppe har du? Skal ha slik på min men hørt så mye forskjellig om de ulike. Har du kanskje flere bilder også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 en liten film av denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Legger ut et par bilder av min E36 328ia cab Ellers sykt mange pene her! Masse inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Nydelig cab du har der benger Lille snuppa mi da. Mangler antenna pga en eller annen idiot rev den av! ja, han skrudde den ikke bare av som de fleste andre idioter gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Hvor får man tak i den leppa her ? noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Lurer på om gs har en som er ganske lik(dog i carbon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Lurer på om gs har en som er ganske lik(dog i carbon) Ja, det vet jeg! Men liker ikke carbon på e36. Noen som vet hvor man får tak i denne i abs plast eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Kjøp i carbon og lakker den? ikke akkuratt billig men en mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Kjøp i carbon og lakker den? ikke akkuratt billig men en mulighet Blir for dyrt det derfor jeg spurte om noen har sett den i ABS, har ikke klart å finne i abs selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå