Dr_S Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Satan for en camber på den røde. Kan jo ikke være kjørbart. Sånt som det der finnes jo ikke pent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Enig. Litt camber er jo greit, alle skrever jo litt når de blir senket, men det der blir for drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovemybmw Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Felgene på bildet er ikke serlig pene, men har i ettertid byttet dem kasterne er grusomme, men siden jeg bor nordpå klarer jeg ikke helt å kvitte meg med dem, da de lyser noe helt vanvittig bra ellers fornøyd med orginal og pen bil :0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Har dere ikke gatelys oppi der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Har dere ikke gatelys oppi der eller? Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovemybmw Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 dårlig med gatelys langs e6 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Hehe, bare virka som du mente det var mørkere nordpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 satan, her va d mys fint, masse bilder og masse gode idea:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Cambern på den røde var rett og slett grusom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Min E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 den vakje dum:P rå look syns e Testpiloten:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Sikkert postet før men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Ikke lenge siden jeg postet det bildet nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 når e ser mange av dessa e36ene her, så snur e me til min å tenke faen så stygg den exD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 når e ser mange av dessa e36ene her, så snur e me til min å tenke faen så stygg den exD Bare å fikse den opp da...er jo å anse som inspirasjon disse bildene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå