Ron Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 90000,- uten stereo,hadd sikla på en Cosworth en kompis ta mæ sku selge,derfor æ solgte. Kjøpte bilen original å shabby,så det ligg sykt mange tima bak den der. Den forlot livet mitt i september Va med å monterte bakvinga på bilen din.. kan trygt si at den bilen vekte oppmerksomhet første gang den va på Lånke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Ikke ille pris det! En rå bil du har bygd Såpass ja hehe.. Kan jeg tro på, den var ganske spesiell da Sivert bygde den.. Godt fornøyd jeg hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Vennligst hold dere til topic... Tomprat kan tas på PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 DR_S er streng så back to bussines Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 ] Hvilken farge er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 ] Hvilken farge er dette? Tror det er Estoril blå, men kan være Topas blå muligens. Litt vanskelig å se når bilen er i fart og det blir mye reflekser.Fin er den i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 ligner på montrealblau eller hva den heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Er Estorilblå den der, uten tvil. Utrolig digg farge. Montrealblå er nærmere Avusblå syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Sykt mange fete biler her: Får legge til noen bilder jeg hadde på dataen jeg også, og se om noen av de faller i smak: Sånn. Nå orket jeg ikke mer. selv om det var mange fler som kunne fått være med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 du er ihvertfall gla i bredda e36'er, det er det ingen tvil om.. å mange av dem så jo veldig fine ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Sykt mange fete biler her:Får legge til noen bilder jeg hadde på dataen jeg også, og se om noen av de faller i smak: Var det en spøk? =) Likte ikke en eneste av de. Blir for ekstremt for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Den va jævli feit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Den va jævli feit Er det ikke den som ligger til salgs her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Hehe, var ikke en spøk men!!! KAn være enig i at de er litt mer ekstreme enn mange av de andre som er posta her. Ja, tror den ligger til salgs.. Den blåe med seidel breddinga gjorde hvertfalll det her en tid. Alle de 3 seidel bredda er fra vikebil. 2mMy Den var sykt fet den svarte der.. Giiiises!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå