Gå til innhold

e30 TOURING


TSL
 Share

Anbefalte innlegg

Starter en ny trå da planene har forandret seg og jeg må lage bruks bil og ikke budskjett racer. da jeg må ha den på veien innen 20 januar. er billøs

bilen er fortsatt en e30 316 touring.

denne blei ribba til skinnet med tanke på raceren. og alt av interiør blei kasta. det var også søppel da det var helt oppbrukt. alt av understell blei også slipt i bakken.

karosen står på 4 bukker og alt som var igjen var ledningsnettet og dash, samt travers forran og tannstanga.

fant et rust hull i h innerskjerm forran. dette skal tas bare jeg får fanga noe gass.

bakstillinga er hengt opp med nye powerflex foringer og venstre fjærbein er på plass m ny bærearm og exentrisk powerflex.

teppet var greit så det er lagt inn.

nytt interiør er også skaffa. strøkent . sports stoler uten hull m varme. strøkent baksete og strøkne deksler til bag rommet. alt dette er montert.

har også strøkent taktrekk og el luke som skal monteres når bilen er på veien.

har også harge hekkskjørt og riger leppe m cat ciller.

har også m-tech II front og hekk. men klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal montere.

hva mener dere?

blir uansett ikke montering før til væren. da skal også bilen lakkes. er litt falma i lakken.

bilder kommer. må bare få lagt dem ut på ei sie først da jeg ikke får lasta dem direkte opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen har aldrig gått så lenge jeg har hatt den. satt en grise rasa is der når jeg handla den. knekt ventil. så topp-1 srempel og blokka var bare og kasere. du kjøpte jo ledningsnettet og grenerøret mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag ska rusta sveises og forstillinga på h side monters. og skru fast drivakselene.

kommer svinghjulet og clutchen i dag skal motor slippes nedi også.

bilen må jo være ferdig om 8 dager. så har litt og gjøre kan man si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gassen var ordna og sveisinga starta og var litt over halves. da gikk jeg jo selvfølgelig tom for sveise tråd. kjempe blemme. men trekkern skal jo på service på mandag så kan få gjort en del da, håper bare svinghjulet kommer da også. nye oppdateringer og div bilder dukker opp på mandag

kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

liten opdatering.

da jeg ikke rakk og bli klar til 20 jan og fikk lånt meg en bil så pågår prosjektet enda. litt nue planer(hemligheter) og fant ut at det var litt mere som måtte gjøres.

rusta er nå ferdig sveist.måtte rette litt mere i fronten. blei litt sveising der også. hekkskjørtet er tilpasset så det passer sammen med hengerfestet. siste rest av understellet er på. og ny motor hentet i dag.

skal lage fester til ekspangsjons tanken. og må flytte bateriet bak.for der skal tanken stå.

håper og ha den ute av garagen neste helg for en grundig vask av motor rom. mye gris på traversen-tanstanga og rammevangene. gammle motorn svetta noe grusomt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...