Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
DET var fett :twisted:

Forøvrig en grom bil fra før av da...:)

Driver Hæmnskjæln å leker i ps, for så å bilby seg å lage et slikt panser? :wink:

Å neida, driver ikke me slikt jeg :?

Jeg bare liker lite øye lokka til E46 og E39, såååå mye bedre med bad lokk panser. ca 7500,- bad look panser, på Blakstad Auto.

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Oppsett:

Hovedenhet: Alpine DVA-9965R

Digital signalprosessor: Alpine PXA-H701

Diskanter: Hertz Mille ML280

Mellomtone/øvre midbass: Hertz Mille ML1600

Nedre midbass: 1 stk. Hertz Mille ML2500

Subber: 2 stk. Hertz Mille ML3000

Forsterker diskant/mellomtone: Hertz HP4

Forsterker midbass: Hertz HP2

Forsterker subber: Hertz HP1D

Batteri: Odyssey PC2150

Kabler fra Connections toppserie, Sonus.

Hele bilen lyddempes med vibroplast og splen.

Bygging/montering: InstallBay Tønsberg. www.installbay.no

Skrevet

Går utifra at bilen er ferdig hos installbay....

Håper vi får se bilder:)

(PS: tds'en min blir bleik i forhold til din)

NYDELIG!!

Skrevet
Går utifra at bilen er ferdig hos installbay....

Håper vi får se bilder:)

(PS: tds'en min blir bleik i forhold til din)

NYDELIG!!

hehe... jeg mente å skrive at bilen er vel ikke ferdig enda...

• 2 weeks later...
Skrevet
Har tenkt på det ja, men 1cm spacer foran går fint bare med å valse inn kanten på hjulbuene.

Bak så er det en litt annen historie og jeg regner egentlig med å måtte få dreid ut av senteret i felgene.

Hvordan ble det du løste det? Kostet det mye for valsingen og utfresing av felgene?

Skrevet

Jeg og en kompis dreide ut senteret på en hundredel av en millimetersmål... Betalte ingenting for det, skal valse buene hans når valsa mi kommer i posten over helga.

Skrevet

Subber du mye nå da, siden du ikke har valset enda, kommer det til å holde med kanten? Hvordan blir det egentlig i forhold til rusting? Om du bretter kanten oppover vil det vel legge seg masse skit som vil bli fuktig osv. Sitter og tenker på å kjøpe samme felgene, sinsykt fete felger da....

Skrevet

Har ikke senket den bak ennå, subbet såvidt en gang når jeg kjørte i stor fart i et lite søkk. Woshj... Holder rikelig med kanten ja. Tror det er helt i bakkant på buen det tok borti så det er ikke sikkert jeg trenger å valse selve buen i det heletatt egentlig, men jeg har lyst å space ut felgen litt så jeg kommer til å gjøre det uansett. :)

Kanten er allerede brettet litt opp originalt, og innerskjermen ligger kant i kant inni der så det er nok ingen store problemer med skitt og lort.

Sinnsykt fete felger ja... Det var derfor jeg kjøpte de, og du ikke skal kjøpe de! ;)

Skrevet

Hehe... Trur nok du bare må innfinne deg med at jeg også vil ha slike felger:P BMW slipper ikke akkurat mange av disse felgene, så du får kose deg mens jeg må sitte å vente til de slipper flere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...