LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 DET var fett Forøvrig en grom bil fra før av da... Driver Hæmnskjæln å leker i ps, for så å bilby seg å lage et slikt panser? Å neida, driver ikke me slikt jeg Jeg bare liker lite øye lokka til E46 og E39, såååå mye bedre med bad lokk panser. ca 7500,- bad look panser, på Blakstad Auto.
Spiritus Sancti Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Fyyyyyyyyy faen!! Du er mitt nye idol!!
Skallesei Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Oppsett: Hovedenhet: Alpine DVA-9965R Digital signalprosessor: Alpine PXA-H701 Diskanter: Hertz Mille ML280 Mellomtone/øvre midbass: Hertz Mille ML1600 Nedre midbass: 1 stk. Hertz Mille ML2500 Subber: 2 stk. Hertz Mille ML3000 Forsterker diskant/mellomtone: Hertz HP4 Forsterker midbass: Hertz HP2 Forsterker subber: Hertz HP1D Batteri: Odyssey PC2150 Kabler fra Connections toppserie, Sonus. Hele bilen lyddempes med vibroplast og splen. Bygging/montering: InstallBay Tønsberg. www.installbay.no
Spiritus Sancti Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Dæven, bare tinga fra hertz kommer på nesten 50 lakser jo.. Håper du har fått rabatter.. Hehe
Ljos Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Går utifra at bilen er ferdig hos installbay.... Håper vi får se bilder:) (PS: tds'en min blir bleik i forhold til din) NYDELIG!!
Skallesei Skrevet April 23, 2008 Forfatter Skrevet April 23, 2008 Bilen er ikke ferdig ennå nei.. Den står der nede nå! Framgangen kan følges her: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2228 Fra og med post 77 og utover...
Ljos Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Går utifra at bilen er ferdig hos installbay....Håper vi får se bilder:) (PS: tds'en min blir bleik i forhold til din) NYDELIG!! hehe... jeg mente å skrive at bilen er vel ikke ferdig enda...
Citrus Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Har tenkt på det ja, men 1cm spacer foran går fint bare med å valse inn kanten på hjulbuene. Bak så er det en litt annen historie og jeg regner egentlig med å måtte få dreid ut av senteret i felgene. Hvordan ble det du løste det? Kostet det mye for valsingen og utfresing av felgene?
Skallesei Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Jeg og en kompis dreide ut senteret på en hundredel av en millimetersmål... Betalte ingenting for det, skal valse buene hans når valsa mi kommer i posten over helga.
Citrus Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Subber du mye nå da, siden du ikke har valset enda, kommer det til å holde med kanten? Hvordan blir det egentlig i forhold til rusting? Om du bretter kanten oppover vil det vel legge seg masse skit som vil bli fuktig osv. Sitter og tenker på å kjøpe samme felgene, sinsykt fete felger da....
Skallesei Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Har ikke senket den bak ennå, subbet såvidt en gang når jeg kjørte i stor fart i et lite søkk. Woshj... Holder rikelig med kanten ja. Tror det er helt i bakkant på buen det tok borti så det er ikke sikkert jeg trenger å valse selve buen i det heletatt egentlig, men jeg har lyst å space ut felgen litt så jeg kommer til å gjøre det uansett. Kanten er allerede brettet litt opp originalt, og innerskjermen ligger kant i kant inni der så det er nok ingen store problemer med skitt og lort. Sinnsykt fete felger ja... Det var derfor jeg kjøpte de, og du ikke skal kjøpe de!
Citrus Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Hehe... Trur nok du bare må innfinne deg med at jeg også vil ha slike felger:P BMW slipper ikke akkurat mange av disse felgene, så du får kose deg mens jeg må sitte å vente til de slipper flere....
Ad|oS Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Rå bil! Og det anlegget kommer nok til å spille temmelig bra hehe Sendt ut nabovarsel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå