Vegard Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Er det noen som har byttet ventiltetninger på M50B25 her inne? Jeg er lei av oljeforbruket på bilen.. Er det mye arbeid? Må jeg av med toppen? Hva verktøy trenger jeg eventuelt? Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Er det noen som har byttet ventiltetninger på M50B25 her inne?Jeg er lei av oljeforbruket på bilen.. Er det mye arbeid? Må jeg av med toppen? Hva verktøy trenger jeg eventuelt? Vegard Mye arbeid er det nok ja, om du må av med toppen er vel opp til deg, men det er dumt hvis ventilene skulle forsvinne inn i sylindrene, det går nok uten å ta av toppen men er vel ikke akkurat anbefalt. Kan jo være en fordel å ta av toppen å sjekke ventiler, styringer og ventil seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 hvor kjøper du ventiltetninger?? har en m20b25 jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå