Hanzo/// Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Kom over denne på autodb og lurer på en ting. Hva skjer om du f.eks blir stoppet i en teknisk kontroll og kompressoren står opp av panseret? Greit nok at du kan fjærne reima om du må vise bilen, men det gjør det vel ikke enklere at det er en ombygget bil? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1732279 noen som kjenner til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Bilen ser jo pen ut, bortsett fra hull til komp i panseret, hva er vitsen med det? Garantert å bli sendt til teknisk når du blir vika inn i rutinekontroll da vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 hehe så jo tøft ut.. spørs om onkel syns det ser tøft ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 har vært diskutert her før. forige gang den sto til salgs kan jeg tenke meg. søk på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 jeg har selv prøvd noe slikt som dette;) onkel P likte de svært lite, de klikka bokstavlitalt og påsto de kunne drepe noen å alt muli tull;) men fin bil ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Mulig det er utskåret slik for å få plass? Så trangt ut der.. Får bygge den inn. Vil tro den ikke er godkjent med kompressoren, men det er jo ikke umulig å få til. Min eks.Compact er jo godkjent med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Ble ikke gamle bilen din først godkjent hos TUV eller husker jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 jeg har selv prøvd noe slikt som dette;) onkel P likte de svært lite, de klikka bokstavlitalt og påsto de kunne drepe noen å alt muli tull;) men fin bil ja;) ROFL!! Haha...Onkel virker å være litt gretten av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 det er vel ikke det mest praktisk vil jeg tro ja"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Sett denne før...det ser helt j... ut med den åpninga i panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Sett denne før...det ser helt j... ut med den åpninga i panseret. Men når du ser en halv kompressor der så blir det liksom ikke så ille alikevel. MIN mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTommy Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Det der så jo bare altfor harry ut spør du meg. Ellers er jo bilen lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Bilen var faktisk ganske strøken synest jeg. Ser i hvertfall slik ut på bildene. Hadde det vært min bil så tror jeg at jeg hadde demontert kittet og solgt det for seg selv. sikkert værdt 10-15k og bilen tror jeg han hadde fått i hvertfall 130k for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå