Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Noen som vet om vifta som drar luft over cupe termostaten skal gå hele tiden? Min stopper ikke selv om jeg sitter i bilen og låser................????

Skrevet

Da er det sikkert i orden. Har i alle fall tatt den opp og rengjort ordentlig der (litt kast i vifte av møkk)

Kan hende den går i tilfelle man skal bruke restvarme knappen??????

Skrevet
har ikke satt meg så mye inn i det, men hva gjør egentlig REST knappen?

Hvis du stopper bilen når motoren er driftsvarm, kan du trykke inn rest knappen og viftene vil blåse den varme luften inn i kupeen, dette forutsetter at bilen er driftsvarm, er også en fordel å ha ett batteri som er godt oppladet.

Skrevet

Vifta bak panelet vil gå i 16 minutter, da går elektronikken i dvale. Kupelys som er glemt, pluss noe annet som jeg ikke husker i farta, vil samtidig skrus av.

Skrevet

Ikke noe problem å åpne.....

Bare bruk en fin skrutrekker eller noe liknende og knekk opp i skjøten rundt panelet. ta det dderetter ut og koble fra fire mangeledere (kontakter og idiotsikkert)

Deretter må du åpne fronten fra bakdelen med en liten skrutrekker (små mothaker)

Da sitter du igjen med bakstykket fronten og et printkort der vifta sitter. Denne kan du bare løfte rett ut da den sitter på en aksling ned i printkortet.

Ved montering er det motsatt..... (selvfølgelig.........) Men husk å sette printkortet fast i frontplata føre du setter på bakstykket !!!!

Høres kanskje vanskelig ut her, men når du har fått vippet ut fronten fra dæssjen så går det av seg selv...............

Skrevet
Ikke noe problem å åpne.....

Bare bruk en fin skrutrekker eller noe liknende og knekk opp i skjøten rundt panelet. ta det dderetter ut og koble fra fire mangeledere (kontakter og idiotsikkert)

Deretter må du åpne fronten fra bakdelen med en liten skrutrekker (små mothaker)

Da sitter du igjen med bakstykket fronten og et printkort der vifta sitter. Denne kan du bare løfte rett ut da den sitter på en aksling ned i printkortet.

Ved montering er det motsatt..... (selvfølgelig.........) Men husk å sette printkortet fast i frontplata føre du setter på bakstykket !!!!

Høres kanskje vanskelig ut her, men når du har fått vippet ut fronten fra dæssjen så går det av seg selv...............

Flott beskrivelse. Dette må jeg prøve. :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...