jon///M Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 hei. lurer på noe småting til bilen. har prøvd å søke etter dette her men så udugelig som jeg er til å finne ting så spør jeg heller. 1- skal skifte til stor kjørekomputer ettervert. tror ledningsnettet mitt er klart for dette da d var maaange ledninger bak komputeren jeg har(temp,klokke) men, må jeg ha blinklys hendel som kan trykkes inn for at dette skal fungere? 2- holder på å ta ut varmaparat konsoln i dasjen for å skifte lys pærer. har fått koblet av wirene men det ser ut til at det er en kontakt oppå den. hvordan får jeg åpnet den? tørr ikke bryte for hardt. 3- finnes det noe manual for hvordan jeg skal ta av dørtrekkene uten at de blir ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Litt kan du prøve lete selv om du ikke er flink til og søke Her er link til noen nettsteder med DIY: autopower, bmwe34, touringklubben, bimmer bimmerdiy, Haynes eller Bentley bøkene. Prøv en av mine linker under min hjemmeside ellers får flere bmw nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 ok. takk fant noen ting der. mye interesant stoff. men tilbake til spm nr 1, fant ikke dette. er det noen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Ja det skal være å bytte over Mulig du må flytte over kode sticken på komputern fra den gamle. Må ikke ha knappen på lys hendelen, dette er bare hvis du skal ha infoen fra komputer opp i displayet i instrumentpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 enda et spm. bryteren for parklys-kjørelys. skal det vere lys i denne? og skal det vere lys i bryteren for å velge mellom sport,eco,vinter prog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Skal være lys i lysbryteren ja, denne må du nok bytte hel, da de pærene ikke er lagd for å bytte. (med mindre du er en kløpper med loddebolten) knapp til progr for automatkassa aner jeg ikke, er ca 10 år siden sist jeg satt i en e34 med automatkasse. Men er nå rimelig sikker på at denne er belyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå