calimero Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Har noen små-greier som ligger å støver ned... Hvis noen trenger... Selges derfor billig.. Skal bare vekk... Alle delene passer e36 * Bryter til antispin * Bryter til senking/heising av vinduer * Joystick fra førerdøra som styrer el-speil * Harman/kardon diskanter; i dør, e36 Coupe (grå,2par) SOLGT * BMW-cd-veksler (usikker på stand..) SOLGT * 2 stk grå håndtak til coupe-dør (innvendig) * BMW-rds-kassettspiller t.s. SOLGT * Skinn som hører til rundt hånd-brekket (helt og pent) * Bryter til park-/kjørelys SOLGT * Fram og bakseter til e36 coupe (i stoff, meget pene) BUD 500,- Ta kontakt via mail eller tlf 97 97 38 68
Rino Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Pris på setene og bilde hvis du har. hvor holder du til?
-Shark- Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Har du et bilde av setene, er veldig interessert. Har du noe dørtrekk?
calimero Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Har fått bud på 500,- for setene. Har også noen dørtrekk liggende, men det er ikke fra samme int.. Grått plast, men mørkt stoff... til coupe så klart
Hyggmaister Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Hvordan er det med disse baksetene igjen...Passer ikke overens med sedan?
calimero Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 Jeg kan med 95% sikkerhet si at de ikke passer til en sedan.. Men kanskje jeg tar feil.. (?)
faltro Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Hei. Har du en pris på dette ?? Harman/kardon diskanter som sitter i dørene på en e36 Coupe (grå, 2 par) * BMW-cd-veksler
opt Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Kunne tenkt meg skinntrekket til håndbrekket. Du har vel ikke håndtaket i skinn også? Kan du sende? Edit: Trenger ikke likevel.
Springsteen Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Jeg kunne også tenkt meg cd-veksleren, da forrige eier har tatt ut min, og etterlatt meg med ledninger og spilleren, uten cd:( lei av uorginal cdspiller no
vetu03 Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Ossen er HK høytalerne til dørene ?! Sprengt eller funker de good?! Spiller disse noe spes bedre enn de orginale nokiaene som sitter der? De Suger Jo hardt!..
calimero Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 Ossen er HK høytalerne til dørene ?! Sprengt eller funker de good?! Spiller disse noe spes bedre enn de orginale nokiaene som sitter der? De Suger Jo hardt!.. Hm.. De skal ikke være sprengt, nei.. Om de spiller bedre er vanskeligere å svare på.. HK som merke er jo kjent for å være ganske bra, så.. Bra diskanter skal de iallefall være:)
calimero Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 Jeg kunne også tenkt meg cd-veksleren, da forrige eier har tatt ut min, og etterlatt meg med ledninger og spilleren, uten cd:( lei av uorginal cdspiller no Ok, PM om det er interesse for den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå