morteym Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Ja, det er den Jeg skulle hatt led-lykter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Hva blir prisen på disse fangerene da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 180 USD i frakt kommer i tillegg, samt evt moms og toll. Pakka mi ble sendt rett fra taiwan, betalte ikke mer enn 120 kr i toll, så jeg er happy. Etter det jeg har skjønt så skal man bruke innematen på orginalfangeren på denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Begynner å komme seg nå... Men som jeg har sakt til deg før du må gjøre noe med SPEILENE!!!!! HEHE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Du herr MR MF DUFF, jeg synes faktisk speilene på coupe er ganske pene jeg, selvom m3-speila er mye finere. (Har du vært i usa ennå da?) Målet er å selge denne bilen til fordel for m3 (har bestemt meg for å spare csl-luka til m3'n så det blir litt mer stas med ny e46). Men vet du om noen som kan lakke denne og evt et par skjørter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Ja, det er den Jeg skulle hatt led-lykter også. Har ikke bestillt enda altså? Jeg som tenkte jeg skulle se hvordan det ble på din før jeg bestillte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Ta en kikk på min bil Har smoked LED-lykter fra bimmian Meget fornøyd med de! Link i signatur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Ja, det er den Jeg skulle hatt led-lykter også. Har ikke bestillt enda altså? Jeg som tenkte jeg skulle se hvordan det ble på din før jeg bestillte Nei, har ikke bestilt enda.. har ikke så dårlig tid nå som det er vinter (Eller så er jeg ikke like interessert i bilen min lenger.. hehe). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Du herr MR MF DUFF, jeg synes faktisk speilene på coupe er ganske pene jeg, selvom m3-speila er mye finere. (Har du vært i usa ennå da?)Målet er å selge denne bilen til fordel for m3 (har bestemt meg for å spare csl-luka til m3'n så det blir litt mer stas med ny e46). Men vet du om noen som kan lakke denne og evt et par skjørter eller? hehe måtte bare minne deg på at jeg ikke liker dem... Jepp jeg har vært 2 ganger i USA nå i desember. Fin tur nå sist, kjørte nye M5 med manuell gir og en rå Alpina 7er med 500 kompressor hester Bare for å pirke litt i såret kan jeg si at M5en og Alpinaen kostet ca 117 000 Dollar begge to(Ca 600 000kr for hver) Ny M6 var litt billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Og det med lakkingen kan vi prate om på PM jeg har en del kontakter ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Jepp, den er grei.. er ingen hasverk Et lite kosebilde på lørdagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Kjøpte du csl-luka også fra modbargains? Vorsteiner eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Hvor lang tid sånn ca. tokk det fra bestilling til du fikk varene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Det gikk overraskende fort (5-6 dager?), men det var nok fordi den ble sendt direkte fra Taiwan. Det sto også 189 usd på pakka, så jeg slapp unna med forenkla tollgebyr på rundt 120 kr. Ang csl bakluka så kjøpte jeg den av en på forumet, han som har den grønne "skrensetralla". Orginal bmw, ikke vorsteiner, men tror vorsteiner er ganske bra nå. Modbargains har slutta med vorsteiner, men mulig de fortsatt har på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Selger jo denne fangeren til 2690,- eller 3490,- med tåkelykter inkl frakt Kanskje litt dårlige bilder på siden min, men det er den samme fangern som du har på første bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå