Brekke Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Da klarte jeg oppkjøringa mi! Mindre feil var: -Kjøre med 1 hand på rattet og 1 på kula -Holdt på å sprute på en fotgjenger Da er snart bimmern på veien! Hente skilter i morra
vetu03 Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Grattis;) Ikke mist den med den gang da..... hehe
Brekke Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Grattis;) Ikke mist den med den gang da..... hehe skal prøve på det vettu
bmwmsport Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Da klarte jeg oppkjøringa mi!Mindre feil var: -Kjøre med 1 hand på rattet og 1 på kula -Holdt på å sprute på en fotgjenger Da er snart bimmern på veien! Hente skilter i morra Gratulerer!! Nærmer seg forøvrig med stormskritt min egen oppkjøring nå.. Skal bli spennende, siden det er 13,5 år siden første gang.. hehe. Kjørte opp med stor tilhenger for 3-4 år sida.. Da fikk jeg også "kjeft" for å holde ei hånd på girkula.. Lei uvane for oss som liker å gire.. hehe
Tommy Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Da klarte jeg oppkjøringa mi!Mindre feil var: -Kjøre med 1 hand på rattet og 1 på kula -Holdt på å sprute på en fotgjenger Da er snart bimmern på veien! Hente skilter i morra Gratulerer!! Nærmer seg forøvrig med stormskritt min egen oppkjøring nå.. Skal bli spennende, siden det er 12,5 år siden første gang.. hehe. Kjørte opp med stor tilhenger for 3-4 år sida.. Da fikk jeg også "kjeft" for å holde ei hånd på girkula.. Lei uvane for oss som liker å gire.. hehe Har du mista lappen Geir Ove, eller er det utvidelse?
bmwmsport Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Gikk på en liten smell for ei tid tilbake ja...
Bare_egil Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 grattis med lappen du får kjøre pent og ikke "vise" deg for kamerater..hhee
hagenisse Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Da klarte jeg oppkjøringa mi! Gratulerer! Som du sikkert vet - lappen er et bevis på at du er ferdig utlært som sjåfør. Kjør hardt!
Rabies Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Eller for å si det litt mer korrekt; Lappen betyr ikke at man KAN kjøre bil. Bare at man har lov. (Det er ikke dissing av kjøreferdighetene dine, bare en påminnelse. Godt mulig du kjører mye bedre enn meg) Grattis forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå