Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da klarte jeg oppkjøringa mi!

Gratulerer! Som du sikkert vet - lappen er et bevis på at du er ferdig utlært som sjåfør. Kjør hardt!

Hehe....the king of ironi :wink:

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Første gang jeg tok lappen kjørte jeg litt fort forbi en trailer opp en tofelts bakke for det kom bil bak og fikk anmerkning for det, mens andre gangen ble jeg litt overrasket for da ba sensoren meg kjøre tilbake til trafikkstasjonen etter 10-15 min kjøring og sa; "du har vel hatt lappen før du?"

Så klok av skade; Ta det pent og grattis med lappen:)

Skrevet

En hånd på rattet og en på kule er obligatorisk når man ikke har armlene i bilen :lol:

Stygge fotgjengere, hvorfor har de ikke bare bil? Hehe..

Gratulerer uansett. Kjør forsiktig! Litt for mange som overvurderer evnene sine rett etter de har fått lappen desverre

Skrevet

Er forresten blitt utrolig mange "klasser" på førerkortet nå. Jeg fikk nettopp fornyet mitt (må levere legeerklering hver 10. år på lastebil) å nå endte jeg opp med A BE CE DE M T S :? Tidligere har m Moped Traktor Snøscooter ligget inn under A og B.

Skrevet

Takker for mange fine svar ;) skal prøve å beholde den, hehe. men man veit jo aldrig, sa jo selv når jeg kjørte mopp at jeg skulle aldrig bli tatt for trimming så(det var gøy når jeg kjørte hjem til mor med purken bak meg og måtte punga ut endel penger!)

Til deg som vil ha tips til oppkjøring, ta det rolig å ikke stress med noe, bare flyt å kos deg, prat litt me sensor også kanskje for å bryte isen. Da slipper du sitte å tenke BARE på hva du gjør. men det er egentlig bare som en kjøretime bare med ny lærer igrunn.

Skrevet
Gikk på en liten smell for ei tid tilbake ja...

psmzzc1fy856w2lpd4jl.jpg

:oops:

kul bil forresten.. har likedan, bare stasj.. er ikke den der og mysticblau?

Skrevet
Gikk på en liten smell for ei tid tilbake ja...

psmzzc1fy856w2lpd4jl.jpg

:oops:

kul bil forresten.. har likedan, bare stasj.. er ikke den der og mysticblau?

Takk for det Plugg! :-)

Mysticblau ja.. Rakk å kjøre den ca. 50km etter at jeg fikk på skiltene.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...