E36Cab1 Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Da klarte jeg oppkjøringa mi! Gratulerer! Som du sikkert vet - lappen er et bevis på at du er ferdig utlært som sjåfør. Kjør hardt! Hehe....the king of ironi
Azeton Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Dessuten, er det en skrevet lov at man skal teste toppfarten på bilen med en gang man har lov til å kjøre alene
///NJD Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Gratulerer Noen som ellers har tips til oppkjøringa? Skal ha den i mars, er en helt for jælig lang ventetid
Azeton Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 flyyyyyyyt! Så klarer deg helt overlegent bra! Fikk En liten anmerking på at jeg la meg litt langt fram i kryss da jeg kjørte opp
Rabies Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Fikk annmerkning på at jeg bytta felt og la meg 1 meter forran en trailer jeg. Han likte ikke det så godt.
bård Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Første gang jeg tok lappen kjørte jeg litt fort forbi en trailer opp en tofelts bakke for det kom bil bak og fikk anmerkning for det, mens andre gangen ble jeg litt overrasket for da ba sensoren meg kjøre tilbake til trafikkstasjonen etter 10-15 min kjøring og sa; "du har vel hatt lappen før du?" Så klok av skade; Ta det pent og grattis med lappen:)
Ad|oS Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 En hånd på rattet og en på kule er obligatorisk når man ikke har armlene i bilen Stygge fotgjengere, hvorfor har de ikke bare bil? Hehe.. Gratulerer uansett. Kjør forsiktig! Litt for mange som overvurderer evnene sine rett etter de har fått lappen desverre
Peer Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Gratulerer! Husker følesen av fersk lapp i lommen.. selvom det er 5 år siden nå!
Tommy Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Er forresten blitt utrolig mange "klasser" på førerkortet nå. Jeg fikk nettopp fornyet mitt (må levere legeerklering hver 10. år på lastebil) å nå endte jeg opp med A BE CE DE M T S Tidligere har m Moped Traktor Snøscooter ligget inn under A og B.
Rayman Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Gratulerer så mye tok nettopp mc lappen så vet hvor gøy det er med en ny lapp
Brekke Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Takker for mange fine svar skal prøve å beholde den, hehe. men man veit jo aldrig, sa jo selv når jeg kjørte mopp at jeg skulle aldrig bli tatt for trimming så(det var gøy når jeg kjørte hjem til mor med purken bak meg og måtte punga ut endel penger!) Til deg som vil ha tips til oppkjøring, ta det rolig å ikke stress med noe, bare flyt å kos deg, prat litt me sensor også kanskje for å bryte isen. Da slipper du sitte å tenke BARE på hva du gjør. men det er egentlig bare som en kjøretime bare med ny lærer igrunn.
Ballder Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Da klarte jeg oppkjøringa mi! Gratulerer! Som du sikkert vet - lappen er et bevis på at du er ferdig utlært som sjåfør. Kjør hardt! Dagens!
plugg69 Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Gikk på en liten smell for ei tid tilbake ja... kul bil forresten.. har likedan, bare stasj.. er ikke den der og mysticblau?
bmwmsport Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Gikk på en liten smell for ei tid tilbake ja... kul bil forresten.. har likedan, bare stasj.. er ikke den der og mysticblau? Takk for det Plugg! Mysticblau ja.. Rakk å kjøre den ca. 50km etter at jeg fikk på skiltene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå