bmwmsport Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 hehe.. kjipern.. stor fart eller? Tja.. Jo.. 117km/t i 70 sone.. (Forbikjøring) Ble målt akkurat i det jeg la meg inn igjen, før jeg rakk å bremse. Men, man lærer så lenge man sykler..
JoCCe Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 haha fikk 8mnd utsettelse da? 118,2 eller noe i 70 sona etter nesten en måned her Ikke artig nå.. men men 10mnd utsettelse
bmwmsport Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 haha fikk 8mnd utsettelse da? 118,2 eller noe i 70 sona etter nesten en måned her Ikke artig nå.. men men 10mnd utsettelse 10mnd ja.. Hadde en liten samling med prikker fra før...
Hyggmaister Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Leit med slikt ja Jeg ble stoppa i så stor fart at de ikke greidde måle meg (rakk ikke å snu seg) og fikk dermed bare en liten moralpreken, for en stund tilbake. Har kjørt som Gabriel selv siden Føler det står en politijævel bak hver sving og at hver kjerring som kjører 50 i 60n eller som følger etter meg etter en forbikjøring osv er sivilpurk Gutten har flaks btw EDIT: Takk for praten idag Geir Ove hehe...Gleder meg som en unge til å få fart på tralla igjen
ADHD POWER Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 gratulerer=) er ikke så lenge til jeg har oppkjøring på nytt selv, etter ett uheldig møte med politiet rett etter at jeg fikk lappen første gang. husk å ta det pent da=) kan skrive under på at å miste lappen er som om noen kapper av deg beina!!!
JoCCe Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Sant det ADHD power sier Blir fort avhengi av lappen.. så er dritt å miste den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå