Stonescream Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Forsøker å bestille deler på gsbildeler, men når jeg skal trykke bekreft, får jeg bare den meldinga her: Er det bare meg eller? Forsøker jeg å sende feilmeldingen til mr. Arve, så funker ikke det og det er heller ingen andre e-poster å sende meldingen til. ser ut som de kanskje har f**ka opp mailserveren sin... Warning: mail(): Failed to connect to mailserver at "smtp.online.no" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in C:\Inetpub\www.gsbildeler2.no\class\class_error.php3 on line 125 Det har oppstått en feil i siden. System klarte ikke å sende en feilbeskrivelse til administrator. Under er den komplette feil beskrivelsen som IKKE ble sendt, vær vennlig å send denne til arve@quick.no. Vi beklager problemet. Trykk her for å komme tilbake til den siden du var. Type : Php User Notice (Id:1024) Message : Paynet failed. Det har oppstått en feil, din ordre er ikke registrert. Detaljer Additional : (#28) Resolving host timed out File : C:\Inetpub\www.gsbildeler2.no\checkout.php3 Line : 208 De har ikke noen status heller på siden sin som tilsier at det er bestillingsproblemer der. Har ikke lyst til å begynne med fax, telefon osv med bestillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 been there, done that, gave up.. dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 ja, har jo ikke fungert på 2-3 dager på min maskin. Merkelig at de ikke "savner" bestillinger? og kjedelig når jeg trenger noen deler som schmiedmann ikke har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 ikke noe problem å bestille via telefon da. Evnt sende de en mail med delnummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 til hvilken e-post adresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 snakka med han som driver med nettbutikken nå, han håpte at ting skulle være i orden i løpet av dagen. Satt egentlig å venta på at det skulle bli i orden. jeg fikk sendt bestillinga gjennom han så da ordner det seg nok. Hyggelige folk gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Vært slik til meg i to måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå