Tommy V Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Hei folks! Har nå bestilt eibach pro-kit senkefjærer til min E46. Har montert senkefjærer på egen hånd på den forrige bilen, men har bestemt meg for å spare meg for all svetting og banning som det medfører og levere den inn på verksted denne gangen. Noen som har en formening om hva det koster å montere senkefjærer på verksted inkludert hjulstillingskotroll? Takker for svar!
hagenisse Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Hør med et verksted...? Jeg tipper mellom 3 og 4 for monteringen og rundt 1500 for hjulstillinga. Kan bli mye banning av slike priser også...
S.Arnesen Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 jeg fikk pris av brennes auto her i sarpsborg, de skulle ha ca 8500kr inkludert 4-hjulskontroll. dette var på en e34 da... får det sikkert endel billigere om du går til mekonomen eller noe slik
Tommy V Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Takker for svar! 8500 hørtes ganske mye ut ja! jeg tror jeg skal ringe litt rundt så får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå