Gjest Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 vurderer å kjøpe en bmw 523 komplett ommbyggd til m5.. noe spesielt jeg burde vite om med disse bilene?
Stonescream Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 om den er godkjent er jo første sjekk hvordan er arbeidet utført? Hammer og sag eller gode verktøy og kvalitet ned i minste detalj. Bilder på prosessen ville jeg hatt. Sånn at du kan få et inntrykk av hvordan arbeidet er gjort osv er kanskje lurt. Hvordan er ting dokumentert. Kjedelig å få feil en gang i fremtiden og du setter bilen på verksted og de finner merkelige kobliner og jallaløsninger over en lav sko. Har lyst på M5 selv jeg
Hakon Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Ta bilen til en BMW-spesialist som kan gå over bilen og se at den er slik den bør være. Har sett at det faktsik er flere ombygde E39 M5'er på finn nå. Et spørsmål er om en ombygd 5-serie er like rigid som en original M5. Er det stor forskjell?
Gjest Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Går ut fra at det er denne. Stemmer det.. karosseriet er det samme alle e39 etter det jeg har hørt. er jo billig morro da. jeg er ikke typen som irriterer meg over at det står 523 i vognkortet. den må jo selvfølgelig være godkjent, men at den skal være orginal 5 synes jeg er bortkastet når bilene er helt like å den er 100k billigere.
Hanzo/// Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Er det riktig at denne går på 0.9l på mila som han skriver ?? Var ikke det litt lite?
Stonescream Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 V8 motorer bruker ikke særlig med bensin så lenge du er fin på gassen og bruker bunndraget. En har krefter uten å kjøre på høyt turtall så da er økonomien god, men kan helt sikkert klare å få den til å bruke 3 liter på mila den og. Feks jeg leide en bil i Irland, men bilen var så stor og motoren så liten at jeg enda opp med et snitt på nesten 1 liter pga at motoren hele tiden måtte mases for at jeg skulle klare å holde følge med trafikken. Bilen var så svar at fikk jeg ekstra motvind på motorveien så klarte jeg ikke å holde 110 i femte gir. Mått gire ned, mase og så i femte igjen. Så det er nok mulig å kjøre M5 på 0,9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå