Glenno Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Leser ikveld i dt.no om noen idioter. "Flere bileiere har fått frontrutene knust og pulverisert etter at ungdomsbander har kastet is og stein på forbipasserende biler" Artikkel her. Hvor har disse ihode egentlig? Leste om en fra bygda her ifjor som hadde kjøpt seg ny bmw til over mill kr som hadde fått hele bilen ødelgagt av steinkasting på samme måte. Fy F.. så kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Lettere steining av slike personer er en helt grei straff. Sykt gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Ikke bilen man bør være mest redd for i slike tilfeller! Skummelt om man kjører i grøfta eller kjører i motgående biler... Småunger i byggefeltet her som også kaster litt snø, men den er heldigvis løs. Et tut og litt surt blikk får dem til å stoppe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Kjørte faktisk under de ungene som sto mellom røyken - spikkestad på rv23 Det og kalle de ungdomsbande blir vel kanskje og ta litt hardt i.. Var vel mer snørrunger på 11-13 år. Bra de bare kasta snø når jeg kjørte under der da.. =/ Men hadde de truffet bilen min hadde jeg kjørte og slått litt vett inn i de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTommy Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 i mine dager var det mer enn gøy nok å stå langs veien å peke måpende på ene hjulet til bilen mens den kjørte rolig forbi. Morsomt å se sjåføren stoppe å løpe ut for å sjekke om det var noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg leste i avisa for en stund tilbake om hvordan enkelte unge bilførere i distriktet mitt ordnet opp med denne snø/is kastinga. De satt med automatsoftgun ut av vinduet. Kan tro de småungene løp for livet, hahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Bedre med juling enn å bli blind. De enkelte unge bilførerene i distriktet ditt skulle fått juling sammen med unga som kasta is. Juling, løsningen på det meste i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Juling er nå verre en å bli skutt på med softgun spør du meg. Mulig du har en annen oppfattelse av juling enn meg.. Men de som får juling ender ofte opp på legevakta/sykehus en liten periode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Er jo bare å gå til innkjøp av ett paintball gevær, for så å skru trykket opp noe sykt og kjøpe ekstra harde baller også kjøre etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 husker da jeg var liten snørrunge hvor morro det var og kaste på biler i fart.. når jeg tenker over det idag ser jeg hvor utrolig domt dette igrunn er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 skal innrømme selv at jeg har gjort noe alla samme tinga, men vi kasta moseklomper av alle ting:P eller vannballonger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 hehe.. husker godt en gang jeg og en kompis lå på an haug og kasta vannballonger, nabon kom kjørende i stor fart, traff midt på frontruta, og han kjørt utpå åkern ved siden av, så jordspruten sto etter han, gikk heldigvis bra med bil og alt. og der og da var det veldig morro.. hadde jeg sett meg selv gjøre det den gang idag, hadde jeg vel gitt meg selv en kraftig lerepenge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 "Finn ut hvem de er, vent til de blir gamle nok til å ha egen bil, og dra hjem til dem å knus frontrutene på deres egen bil når den tid kommer." genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Enig med Dirtydicky, kan jo påføre dems biler like mye eller mer skader om noen år;) Da angrer de nok.. Men smart ide det med drive by shooting med softgun, det er jo ikke så farlig vist man sikter på legga dems. Det gjør heftig vondt, men er langtfra farlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Hva er egentlig greia med å banke småunger? Få ut agressjonen fordi man vet de er hjelpesløse? Alle har vært unger og alle har gjort dumme ting, men løs det på en ordentlig måte.. Barn er og blir barn! Den beste løsningen hvis man får skader er å stoppe, huke tak i ungene, spørre hvor de bor og dra de med hjem til foreldrene hvor man forteller hva som har hendt og ber om erstatning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå