PIIIPower Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Noen som veit. Lader dårlig så jeg regner med at feilen ligger der noe sted. Hvis det er børster, er det en stor greie å bytte?
en325ic Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 ta av dynamoen så ser du... kan jo hende du er fri får børster og sleperinger..
PIIIPower Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 jamen, ER det børster på den? GS har ingen deler til dynamo (inni altså).
TerjeAa Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Du ser vel om det er børster på den på GS? Er det ikke børster på alle dyn???
PIIIPower Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Steffan C: Del 2 er vel regulatoren? Dynamo opptrer som hel del.. Kan jeg måle på regulatoen om den er gåen?
Steffan C Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Steffan C: Del 2 er vel regulatoren?Dynamo opptrer som hel del.. Kan jeg måle på regulatoen om den er gåen? Ja, og i regulatoren sitter børster. Du kan ta ut regulator og sjekke om børster er slitt, slik at det er dårlig kontakt mellom børster og slepering. Det som er så synd med regulator til disse modellene, er at de er så dyre. Jeg hadde selv ladeproblemer på min Touring for ett par år sia. Endte med å bytte hele dynamo, siden jeg fikk den for ca 2000,- ved innbytte av den gamle .
PIIIPower Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Kan jeg få av regulatoren uten å fjerne dynamoen. (har ikke bilen hos meg nå.. av åpenbare grunner..)
Steffan C Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Kan jeg få av regulatoren uten å fjerne dynamoen. (har ikke bilen hos meg nå.. av åpenbare grunner..) Ja det kan du! Sitter med to skruer (tror jeg ).
TerjeAa Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Har gjort det samme min e36 320 og der var det så trangt at det var lettere å ta av dynamoen enn å åpne bak. (Ta av reima, kort skrue over og lang skrue under, koble fra strøm og ute ) Hvis det bare er børstene dine kan du lodde inn igjen nye hvis du vil. koster 20-30 kr.......................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå