fre Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg og min onkel, kamerat, kollega og samboer Geir Ove selger vår flotte bil nå. Henviser til annonse for mere info. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... jmGf325700 Telefon: 40016916 Mail: g-o-lill@online.no eller freolss@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Glimrende annonse med fine bilder, nydelig bil med meget rett utstyr, synd å selge en slik perle! Lykke til meg salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Glimrende annonse med fine bilder, nydelig bil med meget rett utstyr, synd å selge en slik perle!Lykke til meg salget! Takk for det Kommer nok litt bedre, ordentlige bilder etterhvert. Men er så sørgelig vær for tida, pluss at det er jo mørkt nesten før man har tenkt på å dra hjem fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 hadde man bare hatt penger.. lekker bil med akkurat rette utstyret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Annonsen er oppdatert med mer representable bilder Lauf und kauf!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg