SE Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Selger et K&N Performance Kit til E39 M52. Passer alle M52 fra sep98 og oppover. Luftfilteret er kun brukt en sommer. Selges høystbydene over 900,- Kjøper betaler frakt. Koster 1800,- nytt fra GS Bildeler. Useriøse kommentarer kan dere holde for dere selv
Vegar br. Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Hvorfor passer det kun motorer fra sept 98? Er vell ingen forskjell fra min 96 e39 m52?
SE Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Er vist litt forskjell på Luftmassemåleren. Dimensjonen på den som er fra sept 98 er vist litt større enn den på de første modellene.
Hmmmmm Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Hmm og jeg som blei kjempe int men har også 96 mod ;/
SE Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Ja... du kan jo tenke deg at jeg blei skuffa når jeg kjøpte dette settet fra Motortechnik der det ikke stod noe om at det ikke passer på modeller før sept 98. Også passa det ikke... Jeg er ikke sikker om at det med sept 98 stemmer, men stod noe om det i moteringsanvisningene, men ikke på esken... Det gikk også fra fra bildene i moteringsannvisningen at på den bilen som var der så hadde den kontakten på luftmengdemåleren på toppen og den var firkanten, mens på min så ligger den under og har rund kontakt.
Hmmmmm Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Det har jeg opplevet før selv også, så vet hvordan det er i bli skuffet sånn.
Richie85 Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Ey Stian! Så det er brukernavnet ditt.. hehe! Kan du ikke pm meg med nr ditt?? fikk jo ikke det før jul! Åssen gikk det med programmet ditt..? Rich
SE Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Hey Gikk bra med det. Har bare fått testa det en gang. Må få tak i en bærbar pc så er det litt enklere. PS sendte deg en PM
SE Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Er vel i utgangspunktet bare å skaffe et rørstykke som går fra diameter på luftmassemåleren og til diameteren på filteret. Så de hadde noe sånt på Koed.dk, men hadde allerede kjøpt meg et annet filter så da hjelper det meg lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå