Hesleskaug Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 De beste bursdagsgavene man får er de man kjøper selv har jeg hørt I år kom bursdagen min 17 dager for tidlig BBS RM 15 7,5 forran og 8 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Gratularsen med nye peeene rims . Kan jeg spørre hvor du kjøpte de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Gratularsen med nye peeene rims . Kan jeg spørre hvor du kjøpte de? De er handlet i Tyskland. Har noen bekjente som driver med felg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Det var gromme felger. Bilde av bilen de skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Det var gromme felger. Bilde av bilen de skal på? Sjekk linken i signaturen min, så har jeg laget en liten blogg om om restaureringen.... For å svare enkelt..... Ja det er den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Fin blogg det Hesleskaug ! Ser ut som det blir en veldig pen bil Hvit er heller ikke feil farge. Når skal bilen bli ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Peeeent det der. Godt valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Fin blogg det Hesleskaug ! Ser ut som det blir en veldig pen bil Hvit er heller ikke feil farge. Når skal bilen bli ferdig? Takk for det! Bilen skulle blitt ferdig til sommeren, men har alt for mye planer:) Hadde jeg hatt økonomien til å lakke den i Vår ville jeg nok tatt meg en tur ut med den selvom den ikke var "ferdig". Ser nok denne på BMW treff neste vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Peeeent det der. Godt valg Takk for det. Litt usikker på dimensjon enda men...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Peeeent det der. Godt valg Takk for det. Litt usikker på dimensjon enda men...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå