TSL Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 selger m-techII nytt i glaassfiber kommer fra koed. hekk er spes og tilpasset prefacelift. fronten passer jo omhverandre. strøkent. aldrig montert el lakket. kun front fanger.front spoiler. hekkskjørt og bakfanger er støpt i en del. pra finish på delene. skal bort. 5000kr + porto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 til e30 dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 hvordan festes det? Følger festebrakkerter med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 RoaldJ skrev: hvordan festes det? Følger festebrakkerter med? i front famgeren sitter det fester. der trenger du kun facelift festene som skal skrus fast i rammevangene. bak sitter alle fester støpt fast. så dette er rimelig smidig og montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 du har PM med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Hei, er det lov å spørre hva du har gitt for disse delene?. Lurer på dette siden jeg skule hatt maken, men har desverre ikke råd nå.. Blir å ta en bestilling ifra koed nærmere sommeren. Mvh Tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 tok det som del bet på en bil jeg solgte. men det er fra koed så det går vel og skjekke sidene dems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 er interessert i fangerne jeg om det ikke er solgt. hvor bor du? har penger og allt klart jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 beklager det er solgt. har bare glemt og sette det i anonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå