Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javell ? merkelig du får kjøpt kabinetter som bare passer til den type hovedkort.

og jeg jobber med dell vær dag så ja vet hva jeg snakker om.

Mange av våres dell pcer trenger DELL sine ram for at de skal funke. så her er det nok du som snakker till å fjass!

Skrevet

Det kan godt hende men jeg har aldri hatt problemer med det. Har faktisk hatt det hovedkorte i 3 førsjellie kabinetter uten problemer.

Jeg har byttet over hovedkort fra en simens i et annet kabinett uten problemer. Faktisk første gången jeg hører dette.

Men nu er ikke dette hovedkorte tatt fra en dell pc men fra en pachard bell pc.

Men ka dell har vet jeg noe om for jeg har aldri hatt dell.

Skrevet

ja vet at din ikke er fra en dell pc! pachard bell pc er ikke det samme vettu!

men var en som var intr i dele og spørte om han kunne putte delene inn i sin dell pc! var det jeg svarte på ;)

Skrevet
helt feil, du må sjekke opp fakta før du skriver sniff. har fagbrev i faget, å dirtydicky går 2nde året lærling - og vi VET dette. Dell er spesielt.

Hva fag er det du har Fagbrev i da? og hvorfor går du 2de året som lærling hvis du har fagbrev?

Stemmer det at Dell har litt Sær formfaktor på sine hovedkort, angående Ram så er jeg nå ikke helt sikker på at man må ha Dell Ram, Greitt nok at noen av HK til Dell kan være kranglete med andre fabrikanter av minnebrikker, men sånn er det foreksempel med Asus sine hovedkort også.

Når det gjelder å få tak i deler til disse maskinene er det ingen problem, på Ebay så selges det meste.

Skrevet

Kan du ikke lese ?

Inthe skriver han har fagbrevet. og jeg går siste året som lærling.

Er ikke alle Dell pcer som trenger Dell ram! men eks dell d510 d520. kjører man random ram. så blir pcene ustabile og du rissikerer at man ikke får startet pc-n.

vi har 950 dell pc-er her jeg jobber så vet hva jeg snakker om ,reparerer 10-20 om dagen.

klart man får deler fra ebay men er ikke alle som klarer å bytte deler selv, eller i det heletatt kjøpe deler på ebay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...