Gå til innhold

div 325i deler selges

BmwM5
 Share

Anbefalte innlegg

har div deler som jeg skal selge. Det er fra 2 dørs bil. har ikke drivverk og motor..

-div plast lister

-dersbord

-innsug til 325i

-bensin tank fra en 318i, er sikkert samme tank til alle e30 med i motor

-noen dører

-takluke

-side ruter

-abs styring fra 87mod

-bremser 325i

-luftmengdemåler

+++ mer som jeg ikke kommer på..

bare å spør, så kansje jeg har delene du trenger liggenes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksosanlegg 325?

jupp, jeg har liggenes ett simons anlegg. trur det er simons. ett komplett med mellom potte og bakpotte. det er enten 2x2" eller 2x2.5" :)

komplett fra manifold? pris du skal ha for det da?

nei, du må enten sveise eller sette på skjøterør fra di rørene som går fra manifolden.. på den bilen jeg hadde, var det sveisa. vist du ikke har di rørene, så har jeg dem liggenes kansje.. di er helt orginal. ikke kappet eller sveisa på.. er ikke sikker på om jeg solgte dem. kan se etter i kveld. kom med ett bud, så ska jeg vurdere prisen du kommer med. ikke under 4 siffer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksosanlegg 325?

jupp, jeg har liggenes ett simons anlegg. trur det er simons. ett komplett med mellom potte og bakpotte. det er enten 2x2" eller 2x2.5" :)

nei, du må enten sveise eller sette på skjøterør fra di rørene som går fra manifolden.. på den bilen jeg hadde, var det sveisa. vist du ikke har di rørene, så har jeg dem liggenes kansje.. di er helt orginal. ikke kappet eller sveisa på.. er ikke sikker på om jeg solgte dem. kan se etter i kveld. kom med ett bud, så ska jeg vurdere prisen du kommer med. ikke under 4 siffer :)

ok, visst du har dei originalrøra også så får du 1300.- visst jeg kan hente det i løpet av helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksosanlegg 325?

ok, visst du har dei originalrøra også så får du 1300.- visst jeg kan hente det i løpet av helga?

si 1500,- for alt, men fant ikke orginal rørene. enten har jeg solgt dem.. men ska lete bedre etter i morgen. har ikke tia i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du he originalrøra også so e de greit. kan ej komme å hente på laurdag?

Finn ikke di fremste røra. får 1300,- for anlegget. Går ikke denne helgen, men neste helg kan du komme og hente.. Bør hentes med henger eller en stor bil. hel full lengde fra bak potta og frem til mellom potta. Har ikke tid til å demontere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...