-Martin- Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Gårsdagens snøfall la et 30-40cm tykt snøteppe over hønefoss igår. Da jeg kom hjem fra en aktiv dag på norefjell så jeg og min støle kropp frem til en god sofa og beste sendetid på tv. Men min kjære E36 måtte kostes frem først... Flere som hadde lignende fryktingyntende opplevelser lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Kjenner til den der ja..tok sin tid å få av alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 det falt litt snø i telemark også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Skulle tatt bilde av is prosjektet mitt! var ca 110 cm med snø på den kunne ikke se bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 kom vist litt på min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 volsomt hvor mye snø dere har i telemark da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Kan ikke dere sende noe til vestlandet da? Altid skal dere være så egoistiske !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Enig, her selger de nok flere lensepumper enn snømåker og isskraper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Kom litt snø hjemme også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå