getribe Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 http://www.finn.no/finn/completeviewima ... =Minibilde noen som kjenner til denna? sykt deilig fargekombo! hadde jeg bare hatt pengene her og nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Så den tidligere i kveld jeg også. Sykt høy pris til å være ombygd, men er det gjort skikkelig skal den jo være vel så bra som en orginal M3 da denne sannsynligvis har flere nye deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
getribe Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 skjønner, synes ikek prisen er så gal i forhold til alt utstyr osv den har. og som du sier er det nok masse nye deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Tror eieren laget en salgstråd om denne her på forumet for et par mnd'er siden.. Var blant annet en god del sutring om prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
getribe Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 oki, skjønner, synes ikke prisen var ille da en vanlig ombygget en ligger på 250. hadde valgt den i tråden ehr fremfor denne iallefall: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 728#bilder men folk som sutrer over prisen på m biler er som regel de som aldri har råd til å ha en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Hadde dere bare vist hvor mye arbeid og NYE DYRE deler som er lagt i den bilen der! så skjønner dere prisen! denner er i bedre stand en en ny M3 fra fabrikk, vil nå jeg mene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Det var vel å ta litt i vel, dirtydicky? Det er en over 10 år gammel bil som har gått over 170`km, så selv om den har byttet noen foringer, stag og klips, så er den laangt fra som ny.. Att bilen kan være bra er en ting, men bedre enn ny, det tror jeg fint lite på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Det var vel å ta litt i vel, dirtydicky? Det er en over 10 år gammel bil som har gått over 170`km, så selv om den har byttet noen foringer, stag og klips, så er den laangt fra som ny.. Att bilen kan være bra er en ting, men bedre enn ny, det tror jeg fint lite på! vil nå si det er byttet mer en noen foringer stag og klips men du vet det er tatt karosserie bytte på denne vel ? så er jo plukket helt i deler og satt sammen, og nei han har ikke spart på noe , når han har bygget den. selvfølgelig er den jo ikke som ny en. ble litt feil å skrive det slikt. men tror ikke det finnes å mange andre m3er her i norge som er i så bra stand. Og m3e30 vet hva han driver med, han har jo bygget min bil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 oki, skjønner, synes ikke prisen var ille da en vanlig ombygget en ligger på 250. hadde valgt den i tråden ehr fremfor denne iallefall: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 728#bildermen folk som sutrer over prisen på m biler er som regel de som aldri har råd til å ha en. Den bilen der på autodb er nydelig. Ren og ryddig M3, slik den skal være! Men har hørt at det er en del problemer med SMG 1. Uansett, nå skal ikke jeg komme med noen negative uttalelser om prisen på den ombygde M3`n da men... 250000?? Hmm BTW: Man trenger ikke ha dårlig råd for å sutre over prisen, kan jo tross alt bare være en Sunnmøring (som meg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
getribe Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 den lilla var iallfall råfin. og den svarte til 255 er også ombygd viss ikke du fikk med deg det. ja har også blitt bedt om å styre unna smg siden det er mye tull med de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Den lilla M3en er veldig bra. Tror du skal lete veldig lenge i norge for å finne en som er så bra ombygd. Hver eneste bit ifra den originale m3en er tatt med over. Alt av ledningsnett til de originale festene i motorrommet som ikke vanlig E36 har. Forsterkningsplatene i bakstillingen er sveis på. Jeg kjenner godt til den bilen. Hadde dere ikke vist at den var ombygd så hadde dere aldri funnet ut av det uten å sjekket opp VIN nr. Hvis man har lyst på en ombygd E36M3 så er det bilen å handle. Alltid morro å se på alle idiotene som tror de vet alt her på bimmers.. Er enig med getribe når han skriver; folk som sutrer over prisen på m biler er som regel de som aldri har råd til å ha en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 oki, skjønner, synes ikke prisen var ille da en vanlig ombygget en ligger på 250. hadde valgt den i tråden ehr fremfor denne iallefall: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 728#bildermen folk som sutrer over prisen på m biler er som regel de som aldri har råd til å ha en. Den M3en med SMG kassen har vært til salgs i 1 år snart nå tror jeg.. Er jo bare tullinger som kjøper E36M3 med SMG kasse spør du meg så ikke rart at den ikke blir solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 oki, skjønner, synes ikke prisen var ille da en vanlig ombygget en ligger på 250. hadde valgt den i tråden ehr fremfor denne iallefall: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 728#bildermen folk som sutrer over prisen på m biler er som regel de som aldri har råd til å ha en. Interesant kommentar med tanke på at du i trådstart skriver at du ikke har penger til å kjøpe bilen Den på autodb så pen ut, men smg1 og BRUNT skinninteriør.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 huff., prisdiskusjoner igjenn, jaja.godt det er noe å diskutere. pris kan diskuteres noe på plass etter besiktigelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå