Gå til innhold

noen som kjenner til denne bilen a? e36 m3 på finn

getribe
 Share

Anbefalte innlegg

Det var vel å ta litt i vel, dirtydicky? Det er en over 10 år gammel bil som har gått over 170`km, så selv om den har byttet noen foringer, stag og klips, så er den laangt fra som ny.. Att bilen kan være bra er en ting, men bedre enn ny, det tror jeg fint lite på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel å ta litt i vel, dirtydicky? Det er en over 10 år gammel bil som har gått over 170`km, så selv om den har byttet noen foringer, stag og klips, så er den laangt fra som ny.. Att bilen kan være bra er en ting, men bedre enn ny, det tror jeg fint lite på!

vil nå si det er byttet mer en noen foringer stag og klips men :lol:

du vet det er tatt karosserie bytte på denne vel ? så er jo plukket helt i deler og satt sammen, og nei han har ikke spart på noe , når han har bygget den.

selvfølgelig er den jo ikke som ny en. ble litt feil å skrive det slikt. men tror ikke det finnes å mange andre m3er her i norge som er i så bra stand.

Og m3e30 vet hva han driver med, han har jo bygget min bil hehe

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, skjønner, synes ikke prisen var ille da en vanlig ombygget en ligger på 250. hadde valgt den i tråden ehr fremfor denne iallefall: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 728#bilder

men folk som sutrer over prisen på m biler er som regel de som aldri har råd til å ha en.

Den bilen der på autodb er nydelig. Ren og ryddig M3, slik den skal være! Men har hørt at det er en del problemer med SMG 1. Uansett, nå skal ikke jeg komme med noen negative uttalelser om prisen på den ombygde M3`n da men... 250000?? Hmm :?

BTW: Man trenger ikke ha dårlig råd for å sutre over prisen, kan jo tross alt bare være en Sunnmøring (som meg selv) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lilla M3en er veldig bra. Tror du skal lete veldig lenge i norge for å finne en som er så bra ombygd.

Hver eneste bit ifra den originale m3en er tatt med over. Alt av ledningsnett til de originale festene i motorrommet som ikke vanlig E36 har. Forsterkningsplatene i bakstillingen er sveis på.

Jeg kjenner godt til den bilen.

Hadde dere ikke vist at den var ombygd så hadde dere aldri funnet ut av det uten å sjekket opp VIN nr.

Hvis man har lyst på en ombygd E36M3 så er det bilen å handle.

Alltid morro å se på alle idiotene som tror de vet alt her på bimmers..

Er enig med getribe når han skriver; folk som sutrer over prisen på m biler er som regel de som aldri har råd til å ha en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, skjønner, synes ikke prisen var ille da en vanlig ombygget en ligger på 250. hadde valgt den i tråden ehr fremfor denne iallefall: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 728#bilder

men folk som sutrer over prisen på m biler er som regel de som aldri har råd til å ha en.

Den M3en med SMG kassen har vært til salgs i 1 år snart nå tror jeg.. Er jo bare tullinger som kjøper E36M3 med SMG kasse spør du meg så ikke rart at den ikke blir solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interesant kommentar med tanke på at du i trådstart skriver at du ikke har penger til å kjøpe bilen :wink:

Den på autodb så pen ut, men smg1 og BRUNT skinninteriør.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...