Dr_S Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Den lilla M3en er veldig bra. Tror du skal lete veldig lenge i norge for å finne en som er så bra ombygd.Hver eneste bit ifra den originale m3en er tatt med over. Alt av ledningsnett til de originale festene i motorrommet som ikke vanlig E36 har. Forsterkningsplatene i bakstillingen er sveis på. Jeg kjenner godt til den bilen. Hadde dere ikke vist at den var ombygd så hadde dere aldri funnet ut av det uten å sjekket opp VIN nr. Hvis man har lyst på en ombygd E36M3 så er det bilen å handle. Alltid morro å se på alle idiotene som tror de vet alt her på bimmers.. Er enig med getribe når han skriver; folk som sutrer over prisen på m biler er som regel de som aldri har råd til å ha en. Jeg stussa litt på rattet jeg da..ble det levert til -96 S50B32 ?
m3e30 Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 jepp:) i 97. eller slutten av 97 kunne man få det store tope rattet.
Dr_S Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Ok, trodde ikke M3 utenom GT'en ble levert med "puppefritt" ratt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå