Superbeetle Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Er noen som har bilder av e36 som er senket 60mm foran med 18" felger. Mine felger er 8.5*18 et 40 med 225/40-18 Jeg er redd at bilen blir for høy nemlig Men så lenge jeg får dekket litt oppi buen eller kant i kant så er jeg fornøyd Vil ha alt klar til våren nemlig, og det ødelegger litt av gleden hvis eg prøver felgene på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Mål fra senteret av felgen og ut til og med gummien for å se hvor langt det er. Deretter strekker du målebåndet ut like mye fra senter av bremseskive til det du fikk som mål da du målte første gangen, så ser du jo fort hvor langt det er mellom dekk/hjulbue Forøvrig er det ikke lov til å endre rulleomkretsen med mer enn 5%, så er de lovlige skal de være ca like langt ifra hjulbuen som de du har på bilen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 hm....joda... Da kan jeg jo like gjerne montere dem på og se selv Har 17" med 235/40-17 nå og hvis ikke jeg tar helt feil så er rulleomkretsen på de litt mindre enn 225/40-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 varierer vel en del på forskjellige senkesett hvor mye de egentlig senker. på e36 jeg hadde før monterte jeg bilstein b10 kit (60/40 senk) og samme hjuldim som du, og jeg hadde litt glipe mellom hjulbue og dekk framme. 10mm senke-fjørskåler forran hadde vel gjort susen. klikk på x-e36 320i i signauren min for å se bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Takk Jeg har også bilstein b10... Så tror jeg bestiller senkeskåler da:) Dvs jeg gjorde det visst nå nettopp Håper bare at ikke siste rest av kjørbarhet forsvant nå.... Utrolig pen bil forresten.... Som de andre bilene dine Hvilken leppe er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 leppa på e36'n heter vel rs velocity og er kjøpt hos umnitza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Mener cabben min var senket 60 foran. De gikk opp i byen foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Min gamle 318is hadde 60mm senk og 18" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Lignet bra foran det. Den isbilen der er så nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Liker det jeg ser Men kan det tenkes at bilstein b10 ikke senker like mye som andre sett? Jeg må uansett bare prøve felgene på.. Nå har jeg jo bestillt senkeskåler også, så skal alltids få den nedpå litt til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå