Hans Thomas Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Jeg skal selge min xbox 360 med en god del spill, og da har jeg et tilbud på 3k, men så lurer jeg på om jeg får en brukbar sub og forsterker for 3k, brukt da altså! Blir det noe tess? Det er snakk om en E36 Sedan. Håper på gode svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Skal være fult mulig det. Halv pris er jo en vanlig pris på brukt bilstereo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Hei. Har ein ny Ground Zero kasse med 2x10" so du kan få for ein OK pris. Kassen skulle i ein e-36 sedan. Send pm om du er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 skulle tro du kunne få noe for den prisen ja.. men hvis du ikke er så nøye på at det må stå pioneer på alt eller lignende.. så kan du gå på www.netthandelen.no og se om du vinner noe.. har proson sub derfra som eg betalte 600 kr for inkl frakt.. den spiller som faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Har en sub på 12" 550W fra audiobahn. Koster/kosta vel rundt 1600 ny, hvis jeg husker rett. kassa koster 500. kan få den for 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Takk for alle svar! =) Noen som vet om en som har en grei forsterker til salgs da? Hvor mye bør man regne med å legge i kabler? Hva er det man egentlig trenger for å få satt dette opp? hehe.. Er ikke helt med i gamet enda Subwoofer, forsterker, hvordan kabler? noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Du treng signalkabel fra spelar til forsterkar. RCA kabel. Er ofte innebygt styrestraum i dei. Styrestraum slår av og på forsterkaren når du slår på spelaren din. Så treng du ein straumkabel fra batteri og ein til jord. Da er du i mål. Dei selger startkit med alt du treng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Du treng signalkabel fra spelar til forsterkar. RCA kabel. Er ofte innebygt styrestraum i dei. Styrestraum slår av og på forsterkaren når du slår på spelaren din. Så treng du ein straumkabel fra batteri og ein til jord. Da er du i mål. Dei selger startkit med alt du treng. Ja ok =) tusen takk! Får prøve å se etter dette da. Du vet ikke om noen som har en grei forsterker til salgs da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 forsterkere og kan du vinne på netthandelen.no:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Noen som har noen formening og tanker om denne pakken: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1519 Hvor mye bør jeg regne med i kabler? Eller følger det med i pakkene fra bilstereo.no? Trenger jeg kondensator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Noen som har noen formening og tanker om denne pakken:http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1519 Hvor mye bør jeg regne med i kabler? Eller følger det med i pakkene fra bilstereo.no? Trenger jeg kondensator? Har denne pakken selv i min E36 sedan.. Spiller greit nok, men savner diskant foran da.. kabelsett koster velomtrent 500kr ekstra.. Jeg har ikke kondensator, funker fint uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Noen som har noen formening og tanker om denne pakken:http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1519 Hvor mye bør jeg regne med i kabler? Eller følger det med i pakkene fra bilstereo.no? Trenger jeg kondensator? Har denne pakken selv i min E36 sedan.. Spiller greit nok, men savner diskant foran da.. kabelsett koster velomtrent 500kr ekstra.. Jeg har ikke kondensator, funker fint uten Du har det ja! Men det er verdt pengene eller? Er bassen bra? rask levering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Du har det ja! Men det er verdt pengene eller?Er bassen bra? rask levering? Nja, vil si pakken er verd pengene.. Bassen funker fjell den, spiller greit nok til den prisen ja! Men ville som sakt invisert i et frontsett i tilegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Torshov selger hvertfall startpakke (kabler) til 450 kroner eller noe sånn.. Mer enn grovt nok til å drive anlegget ditt. Får med jording, strøm, sikringsholder + sikring, kabelsko og phonoledning (styrestrøm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Torshov selger hvertfall startpakke (kabler) til 450 kroner eller noe sånn.. Mer enn grovt nok til å drive anlegget ditt. Får med jording, strøm, sikringsholder + sikring, kabelsko og phonoledning (styrestrøm) Ja ok, da skal jeg sjekke ut der! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå