Gå til innhold

Får man brukbar Sub og forsterker brukt, til rundt 3k?


Anbefalte innlegg

Du har det ja! Men det er verdt pengene eller?

Er bassen bra? rask levering?

Nja, vil si pakken er verd pengene.. Bassen funker fjell den, spiller greit nok til den prisen ja! Men ville som sakt invisert i et frontsett i tilegg..

så bra! men funker det å koble til frontsett + bakhøytalere + sub i forsterkeren? den er jo bare 4 kanals? Eller må jeg ha frontsettet i CD spilleren?

F.eks med dette frontsettet:

http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den 4kanals å du trenger 2 kanaler til 6x9 så trenger du 2kanaler til bassen. Altså du må kjøre frontsettet på spilleren. Siden jeg hater 6x9 og høytalere bak ville jeg anbefalt deg i tilfelle å kjøre 6x9 på spillern og kjøpe deg ett frontsett til rundt 1000lappen og brukt forsterkeren på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den 4kanals å du trenger 2 kanaler til 6x9 så trenger du 2kanaler til bassen. Altså du må kjøre frontsettet på spilleren. Siden jeg hater 6x9 og høytalere bak ville jeg anbefalt deg i tilfelle å kjøre 6x9 på spillern og kjøpe deg ett frontsett til rundt 1000lappen og brukt forsterkeren på dette.

Ok, tusen takk! så du den linken jeg hadde lagt til litt lenger opp her? Tror du de er greie? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja! takker Bimmeris!

Men tror jeg går for det jeg har funnet, men blir jo ikke rundt 3k da :P kommer opp i 7k.. men men.. sånn er det! må jo ha lyd!

Tror dere det er viktig og spiller stor rolle om jeg trekker nye kabler, eller om jeg bruker de originale? Er jo ikke de sykeste høytalerne jeg skal kjøpe for å si det sånn..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...