wankelfan Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Hallå. kjøpte meg en 523 stv for ei stund siden. men plutselig slapp den seg helt ned på lufta bak. Når jeg starter den løfter den seg, men slipper ut lufta igjen etter ca 10 sek. Noen som har vært ute for dette? Erik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Velkommen til forumet . Her ingen spesiel greie på nivåreguleringen til E39. Men kansje denne DIY'n kan gi deg noen tips . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wankelfan Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Takk Takk Hjalp utroli mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Nå virker det som om du har løst det, men jeg kan legge til min erfaring med de symptomene du beskriver. I sommer opplevde jeg det samme, ved å klikke på Galleri linken i signaturen min finnes det også bilder av senkingen. Årsaken til problemet i mitt tilfelle var en utett belg som gjorde at kompressoren arbeidet på overtid, men greide ikke å veie opp for mengden som forsvant ut. Så det var bare å bytte belg asap på nærmeste verksted for mitt vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå