Reset Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Jeg fikk henta meg m-tech1 leppe forran og bak i går, til den nette sum av 200 kr. eneste jeg ikke vet, er hvordan de monteres.. er det noen som har tegning og forklaring på hvordan dette gjøres? er det nokk med å skru ? bilen er en 83 320, e30 Mvh Reset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 hei. du tar av chrome fanger. tar av sorte lista. alle de klips greiene der må byttes ut i bolter med stort firkant hode som da går i sporet iden sorte lista og da gjennon m-tech fangern og chromen. den fåea kjøpt hos alle som har bmw deler. feste skruer til m-tech 1 fanger på e30:) er en lett jobb. men ikke begynn før du har de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 okei koster det mye da? går det ikke an og bruke vanlige skruer? må være spesial skruer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 haha, må si at jeg er dum her jeg sitter, får det IKKE til og passe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 haha, må si at jeg er dum her jeg sitter, får det IKKE til og passe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Ekko..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 haha, nei, er faktisk datan som ikke er heeelt sånn som den skal være... låne pc! det forklarer vell sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Hvis du har de skruene som hører til så skal det ikke være så veldig vanskelig.. husker jeg slet litt med det selv, men gikk tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 m-tech er nokke drit å få på, en gooood tolmodighet og litt logikk så får du det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 hehe okei.. koster det mye for ett sånn monterings sett? man må ta av den plast " lista " framfor chrome fangeren? den skiltet osv står fast i ? kile fast leppa under der, og skru fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå