RuJu Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Hei Har en e39 med orginale angel eyes lykter.Hella Synes dem lyser FOR gult! Særlig når man kjører med kurvelys. gule angel eyes og hvite kurvelys er æsj. Lurte på om om det er noen pærer som gir hvitere lys? Siden det er Halogen. Mvh Ruben
Haug530D Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Jepp, du kan kjøpe disse: http://jlevistreetwerks.com/BMW-E39-5-S ... edator-ICE™---OE-Upgrade-Angel-Eyes/product_info.html
otot Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Prøv på dioder.no Husk å bestille 10w, har prøvd 5w, men ble for dårlig lys.
G-RACING Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Er størrelsen på dioder.no sine greie? Mener å huska at de ikke passa, men skal ikke si det sikkert. Om du skal bestille fra utlandet, hekter jeg meg gjerne på, og deler frakta med deg...
Haug530D Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 syns det va dyrt Det er det, men du må huske på at de som står på bilen er vanlige pærer og disse er Diodepærer, joda man kan sikkert kjøpe vanlige pærer fra Dioder.no men blir det noe hvitere lys av det da?
bjalle Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Jeg synes orginale har den rette kuløren,tror det vil bli litt rart med helt hvitt lys i disse,men vi har forskjellig smak.Linken viser til oppgradering av oem lykter så de ser ut som orginale led (slike du har)eller har jeg misforstått.
Haug530D Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Jeg synes orginale har den rette kuløren,tror det vil bli litt rart med helt hvitt lys i disse,men vi har forskjellig smak.Linken viser til oppgradering av oem lykter så de ser ut som orginale led (slike du har)eller har jeg misforstått. De orginale er ikke Led nei, det er noen Pærer på 10w, pæreholderen er en vinkel sak, vet ikke om man kan ta pæren ut av denne jeg men, for å få hvitt Lys bytter man disse med Noen Led pærer som gir ett hvitere lys.
otot Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Pærene er allerede bestilt og ventes i løpet av noen dager, skall legge ut bilde når de er montert.
G-RACING Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Har du en link til desse som su har kjøpt? Dyre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå