e46diesel Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Hei, er det noen andre som har plagdes med å få pærene til å sitte fast etter montering av zenon? monterte i dag sånn etter monterings kitt, men pærene sitter ikke, har kjøpt overganger men vill ikke sitte orntli.
Johnny Bravo Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 jepp, pæra sitter dårlig og pæreholderen er noe dritt!
e46diesel Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 altså bare ikke jeg som plages da, har du kjøpt av denne sorten holdere?? http://haugland.biz/product_info.php?cP ... cts_id=186 Noen som har fått de til og sitte? Er jo samme holdern som orginal så skjønner ikke helt hvorfor den ikke vill sitte fast, må se mere på det i morgen, fikk ikke tid i går kveld..
CrZyWiz Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Viisst det er ettermonterte sett så kan det kansje hjelpe legge i litt sicaflex for at sokkelen skal sitte bedre fast. Til opplysning så heter det Xenon, og ikke zenon
aloebiz.net Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Jeg har også erfart at det sitter dårlig og patenten på pæreholderen i E46 er no møkk!! Har knekt 2 sånne holdere som du linka til i forsøk på å få det til å sitte!
e46diesel Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Jo har tenkt på sicaflex, men det er jo for fan en bmw å skal ikke trengs å bruke sica på den, da bytter jeg heller.. Til opplysning så heter det Xenon, og ikke zenon Opps
e46diesel Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Nån som har fått det til å sitte uten sica da???
aloebiz.net Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Jo har tenkt på sicaflex, men det er jo for fan en bmw å skal ikke trengs å bruke sica på den, da bytter jeg heller..Til opplysning så heter det Xenon, og ikke zenon Opps Hva er det for et utsagn? Du monterer noe som ikke leveres originalt fra BMW og da forventer du at det skal passe perfekt og hvis det ikke gjør det kjøper du deg no annet enn BMW? Selv om det er BMW er det ikke magiske saker som tryller seg til passform og tryller seg i orden vettu
e46diesel Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 hehe, neida skal vell litt mere til før man bytter men det er jo samme sort innfesting på disse over gangene som orginalt på bmw, å det virker no som det er en litt dårlig patent kontra andre jeg har hatt. Men må væll få da tell på et vis. men har vært fint vissst noen andre har prøvd og har fått de til å sitte, så man vet at det går ant.
aloebiz.net Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Jeg har prøvd å få det til å sitte uen å lykkes! Men fikk tilsendt nye holdere nå fra dybvik (da jeg knakk de gamle) og skal forsøke igjen! Kalle hos dybvik trading sier han har fått det fint til flere ganger da.. jeg synes det var et hælvette og fikk det ikke til! Det endte med at den knakk.. Man må knipe på de to flikene når man setter den på plass... Kommer tibake når jeg har prøvd
e46diesel Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Ja fant det ut i går men hadde litt dårlig tid så skal prøve mer i morgen, ja få høre fra deg. Hva må du betale for holderne forresten?
fast Dog Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 holder på me det samme jeg oxo! men venter på mine holdere. Gi en lyd fra dere når dere får det til da:D
Johnny Bravo Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 http://haugland.biz/product_info.php?cP ... cts_id=186 Det er denne typen ja. Jeg knakk den ene da jeg prøvde sist, så nå har jeg bestilt et par orginale fra GS og et par til fra Dybvik. Det som var feilen på de fra Dybvik var at de tappene på siden var bøyd litt inn og jeg prøvde å bøye de litt ut og da knakk den ene. Er de jeg har fått nå av samme sort så skal jeg prøve med varmepistol. Men uansett så satt ikke pærene noe spesielt godt i de holderene. Skal også prøve å montere de på de orginale om det blir siste utvei. Det krever en del modifisering så håper jeg slipper...
e46diesel Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 hvordan ser de ut de fra gs bildeler da? Bra det ikke er bare jeg som plages, altså ikke noe pilot feil når så mange plages, men dårlig passform
Johnny Bravo Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 de er helt orgianle de fra GS. Tenkte det kiunne være greit med to par om jeg skulle begynne å modifisere de orgianle som sitter på bilen min. de pæreholderne som brukes på e46 er noe skikkelig dritt. og når noen skal kopiere den patenten så sier dt seg selv at det blir elendig... Det er jo bare så vidt jeg får på de orginale. må jo bruke makt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå