Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen andre som har plagdes med å få pærene til å sitte fast etter montering av zenon? monterte i dag sånn etter monterings kitt, men pærene sitter ikke, har kjøpt overganger men vill ikke sitte orntli.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Viisst det er ettermonterte sett så kan det kansje hjelpe legge i litt sicaflex for at sokkelen skal sitte bedre fast.

Til opplysning så heter det Xenon, og ikke zenon :)

Skrevet

Jeg har også erfart at det sitter dårlig og patenten på pæreholderen i E46 er no møkk!! Har knekt 2 sånne holdere som du linka til i forsøk på å få det til å sitte!

Skrevet

Jo har tenkt på sicaflex, men det er jo for fan en bmw å skal ikke trengs å bruke sica på den, da bytter jeg heller..

Til opplysning så heter det Xenon, og ikke zenon

Opps :oops:

Skrevet
Jo har tenkt på sicaflex, men det er jo for fan en bmw å skal ikke trengs å bruke sica på den, da bytter jeg heller..

Til opplysning så heter det Xenon, og ikke zenon

Opps :oops:

Hva er det for et utsagn? Du monterer noe som ikke leveres originalt fra BMW og da forventer du at det skal passe perfekt og hvis det ikke gjør det kjøper du deg no annet enn BMW?

Selv om det er BMW er det ikke magiske saker som tryller seg til passform og tryller seg i orden vettu ;)

:P

Skrevet

hehe, neida skal vell litt mere til før man bytter :D

men det er jo samme sort innfesting på disse over gangene som orginalt på bmw, å det virker no som det er en litt dårlig patent kontra andre jeg har hatt. Men må væll få da tell på et vis.

men har vært fint vissst noen andre har prøvd og har fått de til å sitte, så man vet at det går ant.

Skrevet

Jeg har prøvd å få det til å sitte uen å lykkes!

Men fikk tilsendt nye holdere nå fra dybvik (da jeg knakk de gamle) og skal forsøke igjen!

Kalle hos dybvik trading sier han har fått det fint til flere ganger da.. jeg synes det var et hælvette og fikk det ikke til! Det endte med at den knakk..

Man må knipe på de to flikene når man setter den på plass...

Kommer tibake når jeg har prøvd ;)

Skrevet

http://haugland.biz/product_info.php?cP ... cts_id=186

Det er denne typen ja.

Jeg knakk den ene da jeg prøvde sist, så nå har jeg bestilt et par orginale fra GS og et par til fra Dybvik. Det som var feilen på de fra Dybvik var at de tappene på siden var bøyd litt inn og jeg prøvde å bøye de litt ut og da knakk den ene. Er de jeg har fått nå av samme sort så skal jeg prøve med varmepistol. Men uansett så satt ikke pærene noe spesielt godt i de holderene. Skal også prøve å montere de på de orginale om det blir siste utvei. Det krever en del modifisering så håper jeg slipper...

Skrevet

de er helt orgianle de fra GS. Tenkte det kiunne være greit med to par om jeg skulle begynne å modifisere de orgianle som sitter på bilen min.

de pæreholderne som brukes på e46 er noe skikkelig dritt. og når noen skal kopiere den patenten så sier dt seg selv at det blir elendig...

Det er jo bare så vidt jeg får på de orginale. må jo bruke makt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...