e46diesel Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 okey, satser på det går i morgen da for min del, men post ut etterhvert som dere prøver, håper dere for det til..
aloebiz.net Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Jeg fikk mine holdere med på kjøpet! Men de gikk til hælvette så nå fikk jeg tilsendt nye gratis fra dybvik!
Johnny Bravo Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 jeg bestilte nye fra dybvik jeg. sist spurte jeg om jeg kunne få tilsendt de wire-fix kablene siden det står at jeg skal få de gratis når jeg har handlet hos de før. Men da fikk jeg beskjed om at det trengte jeg ikke til min bil... Jeg hadde også et par spørsmål om det xenon kitet jeg kjøpte der og da fikk han en veldig frekk tone. Jeg bestilte derfor wirefix og holdere uten å snakke med Kalle og de er vel i postkassen i morgen tenker jeg. Med wirefix så slipper jeg å klippe i ledningsnettet på bilen, men det må jeg om jeg ikke har det, eller jeg må kjøpe meg en sånn kontakt istedenfor de kabelskoene som er på kitet.
e46diesel Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 da var jeg ute i 45 min å fikk festet 3 av 4 pærer, faktisk den som har best plass jeg plages mest med.. det var bare flaks at man treffer å de glir i hakket. 1 igjen til i morgen da.
e46diesel Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 har vært i bodø en tur ikveld (20mil tur retue) etter bytte av lys å det var ikke noe bra lys enda, så trur ikke pærene står rett alikavell, må forske mere på dette i morgen, utruli hvor my man kan plages med slike små ting..
CrZyWiz Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Da tyder det på at du ikke har fått de ordentlig inni sokkelen ja Det jeg gjorde i ett likt tilfelle var at jeg kuttet av de sporene på pærene, da glir de lett inn, så la jeg sica rundt holderen. da ble det 100% samt holdbart.
aloebiz.net Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Da tyder det på at du ikke har fått de ordentlig inni sokkelen ja Det jeg gjorde i ett likt tilfelle var at jeg kuttet av de sporene på pærene, da glir de lett inn, så la jeg sica rundt holderen. da ble det 100% samt holdbart. Hvilke spor i pæren er det du snakker om?
e46diesel Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 virker på meg som pæra må stå en spesiel vei for at den skal lyse bra, 3 av pærene står rett i holderen men vurdere å snu den 180g å se om det blir noe forskjell. Dette var noe jævla dritt
fast Dog Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 hmm..dette hørtes ikke lovende! hva er egentlig sica?? venter fremdeles på mine holdere så har ikke fått begynt enda!
e46diesel Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 nei dette var noe jævla dritt, skal prøve i morgen, kjærringa stjelt biln te jobb i dag..
fast Dog Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 da fikk jeg holderen og 2 timer senere er alt montert og funker perfekt!( tok litt tid fordi eg måtte hente verktøy på jobb)! Måtte modifiseres holderen litt!Måtte borre 2 små hull oppe for at den skal gli litt i lykten! tror dere skal prøve dette altså! den sitter klin fast i holderen! tror ikke sica er nødvendig!
Johnny Bravo Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 hvor eksakt borret du to små hull? har du bilder?
fast Dog Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Har ikke helt roen når det gjelder å laste opp bilder men prøve no..! har market med 2 røde "prikker" der det skal borres! eg brukte vel 2-3 mm borr! Hvis dere kjenner ovenfor hullet på lykten vil dere kjenne 2 små pinner som stikker ut! Det er hull til disse pinnene dere må lage! Prøvde å forklare så godt eg kunne! få bare skrike ut viss dere ikke skjønte det!
e46diesel Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 åja, muli det jeg plages med for jeg har fått pærene rett i holderen, men lysene lyser alt for laft, så jeg skulle hatt de opp å det vill jeg få med å borre de hullene da så de bikker mere bak. borret du dypt?
ReBell Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Har aldri hatt problemer med slikt jeg... Hverken at det ikke passer eller kvalitet generellt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå