ThErEx Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Driver å bygger meg en rå m535i. begynte for en stund siden men hakke hatt tid til å lagge prosjekt logg før nå. Har gjort alt klart for montering. Bilder og skrift kommer i riktig rekkefølge ^^ Slik så bilen ut før jeg begynte på den Egentlig ganske fin men noe lakkfeil på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Her driver vi med demontering av bilen før lakkering ^^ Alt skal ut Da var bilen klar for lakkeringe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Har demontert motoren for p dreie ned stempler nytte rådelager og stempel ringer også sørge for at alt er i orden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Jippi. Endelig har alle delene kommet. Nesten TURBO Intercooler :D chill ^^ Rør pakke jo større jo bedre Stempelringer rådelager og reg kjede Tillegs sprut. Men vurderer å sette i data sprut istede. pop off M5 felger ^^ trur dette blir bane dekk 245/40-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Var hoss lakereren og tokk et par bilder idag. Kun litt over en uke til bilen er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 So far so good ^^ Fårløpig ser det bra ut. Kommer flere bilder til helgen hvor jeg skal montere motoren sammen. Håper på mange bra komentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 tøft prosjekt;) ville beholdt kantfelgene til daglig bruk, er skamfett på e28:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Skal beholde de felgene til gatebruk:D De skal bare rettes opp også har jeg litt lyst til å lakere midten av felgen mettalic svart og crome canten:D Trur det blir grise tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Stå på! M535 er bare rått!..såg ut som et veldig bra utgangspunkt også Men hvor mye skal du hente ut av motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Etter det de som kan det med motor sier så burde jeg få en 400-500 hester ut av den. Og da begyner jeg å bli meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Bremser og clutch bestilt idag. 330mm brembo skiver med 6 pot calipere foran også trur jeg at jeg beholder den originale bak eller om jeg bygger om til 750. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Hvilken farge blir bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 blir sikkert bra dette:=) jeg savner godbilen... Får håpe du får strekkt den opp til toppskick og beholder polarisgrå metallic lakken, for den fargen kledde så sinnsykt den bilen i virkeligheten! lykke til. bi xenon;) eller få i angel eyes. lurer litt på åssen det hadde blitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Godt og se du tar vare på den god og fin 535.. Kan jo bare bli supert dette... skal følge tråden din godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Den blir sølv fargen som den gamle men bare med litt mere flake i:D Mere glans i lakken ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå