Rovderacing Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Nydeli.. dette trur eg blir skamfett... Kjekt å sjå at noken går skikkelig til verks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Sånn ser bremse settet jeg skal ha foran ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 bil etter min smak ja! Men kantfelg må som sakt beholdes! Hadde sjøl en E28 med M102 motor og manuell. Morro ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Stor nedtur i helgen:( Stempel ringene var feil og sylinder veggen på syliner 5 og 6 har store krater i seg Trur det blir oppborring av sylinderene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 hvorfor ikke få tak i ny blokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Tøft prosjekt! Ble det Sachs 765 og sinterlamell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Moro prosjekt! Blir bra med hk pr. krone vet jeg. Skikkelige fete E28er vokser ikke på trær lengre. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 HEHE. Bare bytte blokk ja... Er mere morro å borre opp og få mere volum^^ De vokser ikke akuratt på trær nei:P Er ikke så alt for lett å få tak i preformance parts til de heller:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Hvis noen kan hjelpe mg med prefornamce parts til bilen min setter jeg stor pris på det. Sliter selv meget mye for å finne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 http://www.iemotorsport.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Dette blir bra therex Blir fet den 28. Hvis du bruker den tilleggspruten fra a-dekk så si ifra hvis du får den til og funke, for det gjør ikke jeg og trenger litt hjelp/tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Jippi. Endelig kom karroseriet fra lakkereren Bare å få ferdig motoren og sette den i Blir en hard bygge helg nå Rusta borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 lakken blei helgrom da! dette er/kommer til å bli gromt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Håper det ja:D Venter i spenning på resten av delene til karroseriet iløpet av de neste ukene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 tøft prosjekt. ble fin med ny lakk. men jeg synes ikke du skulle ha sparkla igjen etter listene.. ble så tomt liksom.. ser ut som det mangler noe.. Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå