StrexX Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 gromt prosjekt!! blir ikke bedre om du beholder orginale bakseter og bare setter i gromme stoler forran? har liten tru på at det blir pent med sånne stoler bak, dessuten regner jeg med du skal kjøre bilen og dermed sitte forran gi f i om baksetene er gode å sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 hvorfor oljeretur der? og ikke på andre siden? eller er det veivhus ventilasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Lurer også på oljereturen... Den blir for det første for langt unna, og for det andre alt for liten/tynn.. Se på eksos siden på blokka, så finner du en utstikker med et flatt parti, noen cm over bunnpanna.. (midt på motorens lengde omtrent) Der kan du borre og gjenge opp så stort du bare får til, å montere en stor slangestuss ifra TESS med gjenger på.. Du klarer vel rundt 18-20mm der såvidt jeg husker, å attpåtil får du kortere retur. Bør ha minst 12-15mm returslange, eller mere om du har mulighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 borre i blokka var noe jeg ikke gadd pga jeg ikke aner hvordan oljekanalene gikk på denne motoren. Og sette den på andre siden og få det tett samtidig som man skal greie å skru fast bunnpanna var vankelig. For den brakketen bygger litt utover.. Og størelsen skal det ikke være no på. Det er plass til å sette på annen nippel der så jeg får 14mm istede. Hullet jeg borra i bunnpannen er 13 så det skal holde. Ellers lager jeg bare ny og større. Så etter de som har drevet med motorer og sånt i flere år sier det skal funke greit sånn som jg har gjort det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 oljereturen er 18mm orginalt tror jeg. og alle turbo motorene jeg har sett har den på samme side som turbo og så kort som mulig. tror det kommer til og bli litt langtunna og fo tynn den du har lagd der.. men ellers så det bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Meste parten av motoren er satt sammen. Mangler bare toppen:) Hvilken topp skal du bruke? Orginal M30 topp eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 slik skal returen se ut ellers ser prosjektet kult ut. ser du har fjerna dørlistene også, blir igrunn ganske rent og pent sånn.. men den vinga håper jeg ikke du skal ha på igjen.. fysj!!! men nå vet hvertfall jeg at jeg kommer til å gå for originalvinga. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 for å si det slik.. den oljereturen der kan du GLEMME att funker.. men for all del.. prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 for å si det slik.. den oljereturen der kan du GLEMME att funker.. men for all del.. prøvd Ganske enig der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Mye meninger angående returen min gitt:P Hmm... Hvis noen hvet akutratt hvor på blokka jeg kan borre og treffe retur kanalen så venligst send meg bilde om hvor det er. Så kan jeg heller se på det. Toppen jeg skal bruke er en original topp med kvass kam Husker ikke gradene på den men den var vist veldig bra til turbo bygg fikk jeg beskjed om:P Og jeg vurderer faktisk å ha på den litt høye spoileren også faktisk:P Men blir litt usikker innimelom:P Og takk for alle bra komentraene:D Trur dette blir en ganske fett prosjekt selv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 gromt prosjekt!!blir ikke bedre om du beholder orginale bakseter og bare setter i gromme stoler forran? har liten tru på at det blir pent med sånne stoler bak, dessuten regner jeg med du skal kjøre bilen og dermed sitte forran gi f i om baksetene er gode å sitte i HEHE. I baksetet skal man ha damene:P Og de må sitte godt ellers blir de i så dårlig humørXD HEHE hvet ikke om det blir pent. Blir det ikke det kommer jeg til å trekke om original setene i no lignende stoff også bruke de:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 haha.. e30 topp?? det er nå en m20 motor.. som er ganske totalt FEIL til en m30 motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksbmw Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 E30 ? hvem har nevnt e30 topp her, M30 = stor sekser M20 = liten sekser E30 = 3 serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 ser det er et hull som er teipa igjen der. der har du et flatt punkt på blokka di. der er det olje returen skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå